וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לי שבוע מעולה"

לירון בכר, אתר ספורט 5 בשיתוף

12.1.2006 / 8:40

שחר פאר נוצחה בחצי הגמר בקנברה על ידי הספרדייה גאריגוס 6:7, 7:5, 6:4 אחרי משחק שארך ארבע שעות. ניצחון לאובזילר באוסטרליה

מסע הפתיחה המוצלח של שחר פאר לשנת 2006 הסתיים בחצי הגמר בקנברה, אוסטרליה, בטורניר על סך 145 אלף דולר. הטניסאית הישראלית נוצחה על ידי המדורגת 1 בטורניר, הספרדיה אנאבל מדיינה גאריגוס, 6:7 (4-7), 7:5, 6:4.

המערכה הראשונה במשחק ארכה כשעתיים, זמן כמעט חסר תקדים בטניס הנשים, ובסיומה ניצחה שחר (46 בעולם) 6:7. גם בשתי המערכות הבאות המשיכו פאר וגריגוס (29) להחליף נקודות ארוכות, אך הספרדייה הצליחה להשיג שבירות מכריעות שנתנו לה את הכרטיס לגמר.

במערכה השלישית הצליחה פאר לחזור מפיגור 5:1 עד ל-5:4, אבל גריגוס הצליחה לסגור עניין במאני טיים והשיגה את הכרטיס לגמר. "זה היה קרב קשה. לשתי הבנות היו עליות וירידות במשחק וזה היה יכול ללכת לכל כיוון. רק מספר נקודות הפרידו בין השתיים", אמר עודד יעקב בתום המשחק. פאר הבטיחה לעצמה פרס כספי של 6,650 דולר ו-43 נקודות דירוג, שיקדמו אותה לסביבות המקום ה-43 בעולם, שיהיה דירוג השיא שלה בסבב.

"היה משחק טוב, אבל בסוף היא היתה טובה יותר ויחד עם המזל, ששיחק תפקיד, היא ניצחה", אמרה פאר ל"חדשות הספורט", "היה לי שבוע מעולה ואני שמחה ששיחקתי ארבעה משחקים. אני לוקחת מהשבוע הזה רק דברים חיוביים, כי שיחקתי טניס ברמה גבוהה, למרות שיש עוד מה לשפר".

התחנה הבאה של פאר היא אליפות אוסטרליה הפתוחה במלבורן, טורניר הגראנד סלאם הראשון של העונה, אבל שחר מבהירה ש"אין לי ציפיות גבוהות מדי במלבורן, אני אפילו לא יודעת נגד מי אני אשחק בסיבוב הראשון".

הישראלים: אובזילר ניצחה, אוקון הפסיד

הבוקר החל טורניר המוקדמות של הגראנד סלאם הראשון של העונה - אליפות אוסטרליה הפתוחה. ציפי אובזילר (117) המשיכה את היכולת המצוינת שלה מטורניר אוקלנד לפני כשבוע וחצי וניצחה בקלות את קלאריסה פרננדז מארגנטינה 1:6, 3:6. הארגנטינאית דורגה בעבר במקום ה-26 בעולם (430 כיום) אחרי שהגיעה ב-2004 לחצי גמר הרולאן גארוס.

לעומתה סיים נועם אוקון (197) את דרכו באוסטרליה במהירות אחרי שהפסיד לאמריקאי גלן וויינר (198) 6:4, 6:0. מדובר באכזבה גדולה עבור אוקון, שקיווה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר.

יבגניה סברנסקי (241), שהצליחה להשתחל לטורניר המוקדמות ברגע האחרון, נוצחה בקלות על ידי מריה פרננדז אלבס הברזילאית, 6:3, 6:1. דודי סלע והראל לוי עדיין לא נכנסו למעגל התחרויות.

בטורניר סידני, על סך 600 אלף דולר, ניצחה בחצי הגמר הבלגית המדורגת 5, ז'וסטין הנין ארדן, את הרוסיה המדורגת 6, סווטלנה קוזנצובה - 3:6, 1:6. היא תחכה למנצחת במשחק בין שיאבוני ל-וואידיסובה.

בפיוצ'ר על סך פרסים 15 אלף דולר בסין העפילו לפנות בוקר דקל ולצר ואמיר וינטרוב, שני הפינאליסטים מאליפות ישראל, לחצי-גמר הזוגות. השניים ניצחו 6:7 3:6 את ליאנג וסון הסינים.
אמיר חדד, המדורג ראשון, נוצח בסיבוב השני ע"י לוקה גרגורץ מסלובניה. חדד נוצח 6:1 במערכה הראשונה, ניצח 6:7 בשנייה והפסיד 7:6 במערכה המכרעת.

יוליה גלושקו ונאדין פאהום העפילו לגמר הזוגות בטורניר ITF לנוער בניו-דלהי, הודו, לאחר ניצחון 6:4 2:6 1:6 על צמד הודיות - קקאנדקי וראנגאנטן (2). בגמר יפגשו את באמברי ופאלקינה, המדורגות 1. באותו טורניר נוצח מרק פרידייב ברבע-גמר היחידים 6:4 6:3 ע"י המדורג ראשון - סנם סינג ההודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully