וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד פנתה לריאל: רוצים את גרבאסן

11.1.2006 / 16:56

הספרדים דורשים 5 מיליון יורו, האנגלים מוכנים לשלם 3.8. וגם: ג'ו קול הוכה על-ידי מעריץ של דוגמנית, פומפי מאיצה את מסע הרכש

עיתון ה'סאן' מפרסם כי ג'ו קול, קשר צ'לסי, הוכה על ידי מעריץ של הדוגמנית קילי הייזל, אחרי שנצפה מבלה איתה במועדון. אותו מעריץ לא ידע כי מדובר בכוכב צ'לסי, שברח כל עוד נפשו בו.

סוכנו של תיאו וולקוט, ששמו נקשר לצ'לסי, אמר כי החלוץ בן ה-16 לא יעזוב את סאותהמפטון ככה סתם. הסוכן טוען כי החלוץ יעבור רק לקבוצה שתהיה רצינית לגביו, תיתן לו לשחק, ולא סתם תרכוש אותו. "כסף הוא לא השיקול המרכזי שלו", אמר.

עוד באנגליה: באי הבריטי מפרסמים כי מנצ'סטר יוניטד הגישה הצעה לרכישת תומס גרבאסן מריאל מדריד. התקשורת הבריטית, שמתבססת על התקשורת הדנית, טוענת כי ריאל דורשת 5 מיליון יורו על הקשר האחורי, בעוד שיוניטד מציעה 3.8. "הכדור בידיים של ריאל מדריד, היא תחליט לגבי עתידי", אמר גרבסן. "הם צריכים להחליט אחת ולתמיד אם הם רוצים אותי". במקביל, יונייטד שוקלת אופציה נוספת לעמדת הקשר האחורי. הכוונה לאוליבייה דאקורט מרומא.

עוד בשוק ההעברות: מסע הרכש של אלכסנדר גאידמק בפומפי נמשך. הבן של ארקדי קרוב להחתמת שלושה שחקנים מטוטנהאם, שון דייויס, פדרו מנדס, וניאו פאמרוט, תמורת 7 מיליון ליש"ט. אגב, חלוצה המצרי של טוטנהאם סיפר לאחרונה כי דחה הצעה לשחק ברומא. כמו כן, פומפי מנסה להחתים את שוער מידלסברו, מרק שוורצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully