וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בחצי הגמר בקנברה

לירון בכר, אתר ספורט 5 בשיתוף

11.1.2006 / 11:09

הישג מצוין לטניסאית, שניצחה את היפאנית נאקמורה 6:2, 3:6, 0:6. רם וארליך הפסידו בסידני, סאפין פרש מאליפות אוסטרליה

הישג מצוין לשחר פאר. הטניסאית הצעירה עלתה הבוקר (רביעי) לחצי גמר טורניר קנברה (סך פרסים 145 אלף דולר). פאר בת ה-18, המדורגת 46 בעולם, הפסידה 6:2 במערכה הראשונה לאאיקו נאקמורה היפנית אבל אז הגשם בא לעזרתה והפסיק את המשחק.

פאר חזרה כמו חדשה למגרש וניצחה את שתי המערכות הבאות 3:6, 0:6 ולראשונה השנה עלתה לחצי גמר. יריבתה של פאר בחצי הגמר תהיה הספרדיה מריה אנאבל גאריגוס, המדורגת 29 בעולם וראשונה בטורניר.

פאר אמרה אחרי המשחק ל'חדשות הספורט': "אני שמחה שעברתי שלושה משחקים קשים מאוד השבוע, יש לי אתגר רציני לפני ואני מחכה לכך בקוצר רוח".

עודד יעקב, מאמנה של פאר, אמר ל'חדשות הספורט': "אחרי ששחר הפסידה את המערכה הראשונה, הייתה הפסקת גשם של שלוש שעות. שחר ניצלה את הזמן הזה כדי להתאושש מנטלית ולשנות טקטיקה, היא חזרה ועשתה רק שש שגיאות לא מחויבות עד הסיום".

אצל רם וארליך הבשורה הפעם פחות טובה

אחרי פתיחת העונה המצוינת והזכייה בטורניר אדלייד, אנדי רם ויוני ארליך הודחו הבוקר כבר בסיבוב הראשון של טורניר סידני על ידי הצרפתים מיכאל לודרה וארנו קלמנט בשני שוברי שוויון 6:7 , 6:7. הישראלים ימשיכו למלבורן, לפתיחת אליפות אוסטרליה הפתוחה.

בהגרלת מוקדמות אליפות אוסטרליה נקבע שציפי אובזילר, 117 בעולם, שמדורגת רביעית במוקדמות, תשחק מול קלריסה פרננדז מארגנטינה (143 בעולם).

בפיוצ'ר על סך פרסים 15 אלף דולר בסין נוצחו לפנות בוקר דקל ולצר ואמיר וינטרוב - שני הפינאליסטים מאליפות ישראל. ולצר הפסיד 6:4 7:5 (3) לפנג גאו מסין, וינטרוב נוצח 6:1 6:4 ע"י המדורג שני בטורניר - סימון סטדלר מגרמניה. אמיר חדד (מדורג ראשון) אמור לשחק הלילה בסיבוב השני מול לוקה גרגורץ מסלובניה.

בטורניר ITF לנוער בניו-דלהי, הודו, העפיל מרק פרידייב לרבע-הגמר לאחר ניצחון 3:6 2:6 על אגנל גלאדווין פטר מהודו. בשלב הבא הוא ישחק מול המדורג ראשון בטורניר - סנם קיי סינג מהודו. בטורניר הזוגות יוליה גלושקו ונאדין פאהום העפילו לסיבוב השני בשל פרישה של צמד הודיות.

בטורניר ITF לנוער בקראקס, ונצואלה, העפילה חן אסטרוגו לסיבוב השני לאחר ניצחון 3:6 3:6 על קמילה ברנאל מצ'ילה. הילה אלסטר עלתה גם לסיבוב השני לאחר 0:6 0:6 על קלאודיה הלאבי מ-ונצואלה. אילנה אגרנוביץ' נוצחה בסיבוב הראשון 6:2 6:2 לטליאנה פריירה מברזיל. בין הבנים יונתן חדש לא העפיל מהמוקדמות, שי שגיא נוצח בסיבוב הראשון 6:3 2:6 7:5 ע"י הלבר דיל מהולנד.

מראט סאפין, הזוכה באליפות אוסטרליה הפתוחה בשנה שעברה, פרש היום מהטורניר והשאיר אותו כמעט בלי טניסאים שיכולים להתמודד עם המדורג ראשון בעולם רוז'ה פדרר, אחרי שגם אנדרה אגאסי ורפאל נדאל פרשו.

סאפין הוציא הודעה לעיתונות בה אמר: "לצערי לא אוכל להגן על התואר השנה. למרות שמצבי מאוד השתפר בתקופה אחרונה, אני עדיין לא מוכן לשחק בטורנירי הגראנד סלאם. לפי עצתו של מאמני ושל כל הצוות שנמצא איתי, החלטתי לדחות את החזרה שלי למשחק. גראנד סלאם זו מעמסה גדולה שיכולה להזיק לברך שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully