וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: רחובות א' ניצחה בטורניר חנוכה

10.1.2006 / 17:38

זכתה בגביע, בגמר שהפגיש את שתי הקבוצות מהשנה שעברה. משה הייד המצטיין בטורניר, גם בוריס יגודייב בלט

בשידור חוזר של הגמר משנה שעברה שנגמר בתיקו, ניצחה רחובות "א'" את כוכבי-המרכז 9:17 בטורניר סופטבול לנוער בחנוכה ברחובות בשבוע שעבר. אילת קצרה את בקעת בית שאן 0:3 במשחק על המקום השלישי ורחובות "בד" סיימו במקום החמישי עם 0:25 נגד קבוצה חדשה ממשגב. השחקן/מאמן משה הייד של כוכבי-המרכז, היה שחקן המצטיין של הטורניר.

לראשונה השנה היו 6 קבוצות. הקבוצה ממשגב, שרוב שחקניה רק החלו לשחק לא מזמן ואף פעם לא שיחקה במשחקים תחרותיים, הצטרפה ונתנה לרחובות הזדמנות לארגן קבוצה "ב'" ממספר הגדול של שחקנים בליגה.

רחובות "א'" סיימה את הסיבוב הראשון עם 4 ניצחונות ו-תיקו אחד. אחריה היו כוכבי-המרכז (1-4), אילת (1-1-3), בית שאן (3-2), רחובות "ב" (4-1), ומשגב (5-0). היו כמה משחקים מרתקים, כולל תיקו 12:12 בין רחובות "א'" ואילת. אלברט סרקוביץ היה כוכב המשחק – הוא הישווה את המשחק ב-11 עם גראנד סלאם הום ראן ואז פסל את השחקן האחרון עם זריקה מבסיס שלישי עם התחנות מלאות. תפיסת-גלישה מדהימה על-ידי גולן האלי עזרה לכוכבי-המרכז לנצח את אילת והמגיש מהיר בוריס יגודייב 4:5 בערב. בפיגור של 2:5 בסיבוב החמישי, בב"ש עשו 5 ריצות, שנחתמו בהום-ראן ענק של דימה לוסב וסיימו בהגנה קאמבק מסוכן, כשהשורטסטופ אייל זרה קפץ לתפוס טיל ממחבטו של עדן ביר עם רצים בשני ושלישי עם 2 פסולים והתוצאה 7:9.

בחצי-גמר, רחובות "א'" ניצחה את בב"ש 10:16 וכוכבי-המרכז דרסו את אילת 6:13. בגמר, הכוכבים הובילו 4:5 בסיבוב החמישי, אבל שני הום ראנים ברצף מדניאל פוטרמן ודניאל הופמן ואז חבטות משולשות מסתיו אורגייבסקי ונפתלי בן-יוסף סגרו עניין.

חזרה אחרונה על-ידי המרכז לא הספיקה והמשחק נגמר ב-9-17. במשחק על המקום השלישי, המגישים יגודייב (אילת) וסרקיס פטפניאן היו מדהימים, במשחק הגנתי שנגמר 0:3. שני התופסים, רועי אבן (אילת) ושלומי דהן (בב"ש) הורידו שחקנים שגנבו, תפסו כדורי-אוויר באזור החוץ, ופסלו שחקנים שעשו באנטים ודני מולה מבב"ש עשה פסילה-כפולה. נדב וירון חבט והגיע הביתה פעמיים ויגודייב (7 סטרייק-אוטס) היה מהיר מדי לבב"ש.

כול קבוצה בחרה מגיש, חובט ומגן מצטיין: רחובות "א" (הופמן,הופמן,אייל מוזס), מרכז (הייד, פיליפ טאנור, ג'ייק מילר), אילת (יגודייב, יגודייב, אבן), בב"ש (פטפניאן, זרה, אלחנן רחמים), רחובות "ב" (סיימון פוטרמן, יאן קמינר, קובי דעיה), משגב (אריאל פולינגר, נעם ג'ייקובסון, אלכס רודס).

ליקוט נתונים: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully