וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון ג'ונס יאמץ חברת נעליים סינית

10.1.2006 / 21:51

שחקן הקליבלנד קאבלירס הפך לאמריקני הראשון שחותם על חוזה אימוץ עם חברה סינית, שרוצה לנצל את העלייה בפופולריות של ה-NBA במדינה

דיימון ג'ונס מהקליבלנד קאבלירס לא יודע הרבה על סין או על כוחה הכלכלי של המדינה הענקית. "מה שכן, אני יודע דבר אחד", אמר ג'ונס, "אני גלובלי".

ג'ונס הפך לשחקן ה-NBA הראשון שחותם חוזה אימוץ עם לי-נינג, יצרנית ההלבשה הגדולה ביותר בסין, שמקווה יום אחד להתחרות בנייק ובאדידס בכל הקשור למכירה ולשיווק נעלי ספורט בעולם.

לי-נינג, שחתמה על הסכם מסחרי עם הנהלת ה-NBA בשנה שעברה, תחל בקרוב למכור את הנעליים שעליהן שמו של ג'ונס בכל 2,500 החנויות שלה ברחבי סין. החברה מקווה שצעד זה יעזור לה כלכלית עקב העלייה בפופולריות של הכדורסל האמריקני בסין, ותשאף לגייס עוד שחקני NBA שיאמצו את מוצריה.

ג'ונס, שאופיו הקופצני הופך אותו לאיש מכירות טבעי, נרגש מהאפשרות להיות חלק משמעותי בניסיון החדש של החברה הסינית. הוא לבש את הנעליים (שעיצובן כולל אלמנטיים אוריינטליים) לראשונה במשחק בנובמבר, והוא טוען שקיבל פידבקים חיוביים גם מהצוות המקצועי של הקאבס וגם מהקהל. "זו נעל נהדרת", אומר ג'ונס, שיבקר לראשונה בסין בקיץ הקרוב, "אני מצפה בקוצר רוח כבר לנסוע לשם".

הססמה של הקמפיין של החברה היא "Anything is possible", וכשנשאל ג'ונס אם המכירות של הנעליים שלו יכולות לגבור על המספרים של חברו לקבוצה, לברון ג'יימס, שמאמץ את נייק, ענה ג'ונס בסינית: "הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully