וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף בבטן

10.1.2006 / 8:46

גיא פניני חטף מוויל סולומון שלא הורחק, יעקב ג'ינו ובני השרון שלו הובסו 98:68 על ידי מכבי תל אביב. לצהובים אין סנטימנטים

מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) עוד טיול ליגה, כשהביסה 68:98 את בני השרון.

יעקב ג'ינו הגיע לאולם בו שימש בעונה שעברה כעוזר מאמן לפני ששוחרר הקיץ, אבל לקבוצתו לא היה מה למכור מול האלופה, ששיחקה ללא אנתוני פארקר שלא התלבש בשל הולדת בנו אתמול. פיני גרשון, שהתיישב ברבע הרביעי על כסא המחליפים, הראה לכולם מה הוא באמת חושב על משחקי הליגה.

במהלך הרבע השלישי נתן וויל סולומון אגרוף לבטנו של גיא פניני. השופטים רדומסקי, ברגמן ורומנו ראו את המקרה, אבל שרקו רק לעבירה בלתי ספורטיבית. אחרי המרפק של ג'יימי ארנולד לעבר גילי מוסינזון בדרבי, זוהי הפעם השניה העונה ששחקן מכבי יוצא בזול בעקבות פגיעה בשחקן ללא כדור. לתשומת לב איגוד השופטים.

הצהובים פתחו עם 2:12 כבר בפתיחה, שנתנה תמונה די בהירה של מה עתיד להתרחש בהיכל. האורחים התבססו על הצמד אוניקווה את סיסה, שלא הספיקו מול סולומון רווי המוטיבציה, שחיפה על הנמנום של חבריו. בני השרון ניצלה חוסר חשק צהוב כדי לנסות ולדגדג עם ירון להט וארז קוחנסקי, אבל הבליטה בעיקר יום קליעה רע של אדם הארינגטון למרות שחזרה עד מינוס 3. עבירה שלישית של בורשטיין איפשרה דקות משחק לקירק פני, שנרשם בטופס במקום אבא אנתוני פארקר, ואפילו עומרי כספי קיבל דקה כבר במחצית הראשונה.

קירק פני פתח את המחצית השניה במקומו של שרון ששון, אבל את תשומת הלב משך וויל סולומון, שנתן אגרוף לביטנו של גיא פניני. השחקן, שספג עבירה בלתי ספורטיבית במקום להיות מורחק, הורד מיד לספסל הצהוב. מטווח שלשות של דרק שארפ הקפיץ את ההפרש ל-34 עוד לפני סיום הרבע השלישי. החמישייה של ששון, פנאן, כספי, פני וגרין טיילה על הפרקט בשבע הדקות האחרונות, אבל בני השרון, שהשאירה את אוניקווה וסיסה על המגרש, התקשתה גם מולם.

למכבי: דרק שארפ 22 (7 שלשות), קירק פני 17, שרון ששון וניקולה וויצ'יץ' 14 כ"א, וויל סולומון 9, יניב גרין 8, מייסיאו באסטון 6, עומרי כספי 4, טל בורשטיין ורגב פנאן 2 כ"א.

לבני השרון: אוגונה אוניקווה 17, עוסמאן סיסה 12, אדם הארינגטון 11, טרנס רנצ'ר 9, גיא פניני 7, ארז קוחנסקי 5, נעם מטלון 3, יריב רוקני 2, ירון להט 1.

מאמן בני השרון, יעקב ג'ינו: "היינו ביום מחריד, אחוזי עונשין ושלוש לא טובים. הארינגטון נראה כמו שחקן NBA כל השבוע, אבל דברים כאלה קורים. ההתנהלות שלנו היתה מחפירה. מקווה שנצליח להתרומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully