וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי קלדקוט נהרג בראלי דקאר

9.1.2006 / 15:41

ראלי דקאר 2006 גבה קורבן ראשון כאשר האופנוען האוסטרלי התרסק בדיונות של מאוריטניה ומת במקום. הרוג 23 בתולדות הראלי

מירוץ ראלי דקאר 2006 גבה היום (שני) קורבן ראשון, כאשר האופנוען האוסטרלי אנדי קלדקוט, נהרג במהלך הקטע התשיעי. אם מסתכלים על היסטורית מירוץ הראלי הקשה בעולם, הרי שמדובר בתופעה שכיחה. המסלול הקשה בדיונות של מאוריטניה גבה קורבנות כמעט בכל מירוץ בשנים האחרונות, כולל שני אופנוענים בשנה שעברה - פבריציו מאוני האיטלקי וחואן מנואל פרז הספרדי. קולדקוט הוא ההרוג ה-23 ב-28 שנות קיומו של מירוץ ראלי דקאר.

קלדקוט כלל לא היה אמור להשתתף בראלי השנה, אבל הוזעק ברגע האחרון כמחליפו של ג'ורדי דוראן בקבוצת KTM. הוא מצא את מותו בקילומטר ה-250, בקטע שהתחיל בנואקצ'וט והיה אמור להסתיים בקיפה. מדובר בקטע מדברי קשה ביותר שאורכו 599 קילומטרים במאוריטניה.

מארגני מירוץ ראלי דקאר הוציאו הודעה רשמית בה נאמר: "המוות של אנדי קלדקוט נקבע בשעה 12:57 אחרי שנפל מאופנועו בקילומטר ה-250. ידוע לנו כי התאונה אירעה ב-12:31. מסוק העזרה הראשונה הגיע למקום התאונה ב-12:55 ולא נותר לו אלא לקבוע את מותו".

זה היה הראלי השלישי בקריירה של אנדי קלדקוט. ב-2004 הוא הגשים חלום וערך את הופעת הבכורה שלו, כשהוא רשם ניצחון בודד בקטע. ב-205 הוא שיפר את הישגיו וניצח בשני קטעים. השנה, הרוכב האוסטרלי לא מצא ספוסנרים שיעזרו לו להשתתף במירוץ, עד שנקרא כאמור כמחליפו של ג'ורדי דוראן. לפני הקטע התשיעי, בו מצא את מותו, דורג קלדקוט במקום ה-24 בדירוג הכללי של האופנוענים וזה אחרי שניצח בקטע השלישי, שהיה הראשון ביבשת אפריקה.

קלדקוט היה רוכב ידוע במירוצי הראלי בעולם ובמיוחד באוסטרליה. הוא זכה בראלי הספארי של אוסטרליה ארבע פעמים וסיים רביעי באליפות העולם בקרוס קאנטרי ב-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully