וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון עשויה לחתוך את מק'קאלום

שגיא ניר

9.1.2006 / 11:41

למרות הניצחון במלחה, נקלעה לרצף הפסדים. הרכז האמריקאי כנראה ישוחרר. בית הלחמי: "חשבנו שאם נביא רכז זה יראה אחרת"

אליצור אשקלון, שפתחה את העונה עם ניצחון במלחה על הפועל ירושלים, הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא הרכז אנדרה מק'קאלום.

אמש (ראשון), הובילה אשקלון כבר ב-17 נקודות יתרון ברבע השלישי, לפני שנוצחה בהארכה על ידי עירוני רמת גן. אחרי המשחק התייחס מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי, לשינוי הצפוי: "בלחץ שאנחנו נמצאים בו עושים טעויות. אנחנו קבוצה חדשה וכל מה שבנינו בתחילת העונה הלך ונהרס. חשבנו שאם נביא רכז ונשנה סגנון זה יראה אחרת אבל לשנות סגנון לוקח זמן. אנחנו צריכים לעשות חושבים. אנדרה מסיים את החוזה לחודש שלו ואז נחליט סופית".

מק'קאלום, ששיחק לפני שנתיים תחת בית הלחמי בגבעת שמואל, הגיע לאשקלון כמחליפו של אדריאן פלדג'ר שעזב. הגעתו איפשרה לבית הלחמי לתפקד את בריאן טולברט כקלעי, אך בשורה התחתונה השינוי לא הצליח והקבוצה נחלה רצף הפסדים. כרגע מתלבט המאמן האם לצרף קלעי שיחזיר את טולברט לעמדת הרכז, או להישאר עם רכז זר, אולי אפילו מק'קאלום עצמו.

לפחות לגבי הזר בעמדת הפנים, נראה כי באשקלון תמו החיפושים. למרות שני משחקים בינוניים, אשקלון לא מתכוונת להחליף את ג'יימס הד, שהחליף בעצמו את פרד ויליאמס ו-וילי ג'נקינס. "צריך להכניס אותו לעניינים עם כל הבעיות שיש, אבל הוא ישאר עד סוף העונה", אמר בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully