וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חציית קו אדום

8.1.2006 / 23:01

לפני המהומות בין האוהדים והמשטרה, סיימו בית"ר וסכנין בתיקו 0:0 שהעלה את סכנין מעל לקו האדום. לרואה הרשים בבכורה

בין הדקות הראשונות הסוערות של המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין שכללו 4 חזיזים שהושלכו לעברו של איציק קורנפיין ובין המהומה רבתי שבסיום, התנהל משחק רגוע. במחצית הראשונה בית"ר הייתה מצוינת וז'רום לרואה בלט במסירות יפות, בעוד עמרי אפק בלט בהחמצות מסמרות שיער. אבל אחרי מחצית שנייה חלשה ביותר, המשטרה סגרה את אוהדי בית"ר ביציעים בזמן שאוהדי סכנין הוצאו החוצה והחלו להשליך אבנים מעל לחומות פנימה. האוהדים הירושלמים פרצו למגרש כדי להגן על עצמם, אולם שם החלו להתפרע בעצמם ולהתקוטט עם השוטרים. בין לבין אנסומבו נכנס בפראות משולחת כל רסן בברך של סואן וכמעט שבר לו את הרגל לשניים. אלון יפת ראה והחליט להשאיר גם את הכרטיס הצהוב בכיס. אחרי שהעשן יתפזר יגלו בסכנין שהנקודה מהמשחק מעלה אותם מעל לקו האדום עם 15 נקודות, אחת יותר ממכבי פ"ת.


הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סלאח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, אדריאן פיטו (נידאל שלאעטה 72), עבאס סואן, חאלד חלאליה; אחמד קסום, פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל (נידאל חוג'יראת 60).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, יואב זיו, עמרי אפק (ברוכיאן 72), מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, מאור מליקסון, ברק יצחקי (עמית בן שושן 88), ג'ף טוטואנה (ליאור אסולין 60).

מהלך המשחק:

דקה 1: לעברו של איציק קורנפיין נזרקים חזיזים, והמשחק נעצר לכמה דקות.

דקה 7: ברק יצחקי מפספס כדור רוחב, ומאור מליקסון בועט לידיים של מאיר כהן.

דקה 16: לרואה נותן לנו טעימה ראשונה מהכשרון שיש לו ברגל והחוכמה שיש לו בראש. הצרפתי מכניס לאפק כדור ענקי מ-30 מטר בבעיטה עם הפאלש, ואפק, שהגיע בתנועה מצוינת קדימה, נוגח מחמישה מטרים לעמוד.

דקה 24: סואן מתקדם בחצי המגרש, מנער את אנסומבו וממשיך ללכת קדימה. מ-25 מטרים הוא יורה אחת מן הבעיטות המוכרות שלו, אבל למזלו של קורנפיין זה הולך הישר למרכז השער.

דקה 26: אנסומבו נכנס בפראות בברך של סואן בפאול שיכול היה לשבור לקפטן של סכנין את הרגל לשניים. סואן מתרגז והרוחות מתלהטות. ואלון יפת? הוא אפילו לא שלף כרטיס צהוב.

דקה 29: סכנין שוב מרגישה מקופחת. אברג'יל מקבל כדור בתוך הרחבה ומנסה לשלוח רוחב, אבל אמסלם גולש, והכדור נוגע בידו, אבל יפת מחליט שהמהלך לא מחייב שריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים.

דקה 34: התקפה משולבת של הבית"רים משאירה את אפק מחוץ לרחבה, והקשר מחפש את הפינה הימנית של כהן, אבל מפספס את הקורה בכמה סנטימטרים.

דקה 40: יצחקי בועט כדור שטוח וכהן הודף לא טוב. אפק, הדמות הטרגית במשחק עד כה, ממשיך את הכדור למשקוף והחוצה.

דקה 45: עמרי אפק כבר אמרנו? שוב כניסה מאחור עם הפנים לשער, אבל גם הפעם זה נגמר בהחמצה. הקשר הפעלתני מנסה להבקיע מהאוויר אחרי הגבהה מאגף שמאל.

דקה 60: עמרי אפק מקבל כדור מצוין מיואב זיו על קצה הרחבה, ובועט לידיים של כהן. שוב.

דקה 75: מליקסון משאיר ללרואה מ-18 מטרים, והצרפתי בועט חלש למרכז השער. כהן קולט בקלות.

דקה 81: ברוכיאן מנסה להגביה מ-40 מטרים, אבל הכדור שלו נוחת איכשהו על המשקוף של כהן.

דקה 84: לרואה ממשיך לפטם את חבריו בכדורים מצוינים. שוב הוא מקפיץ כדור מעל על ההגנה, ושוב נגיחה בית"רית הולכת החוצה. הפעם האשם הוא אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully