וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבנות לשמה

8.1.2006 / 23:11

יונייטד התקשתה מול ברטון החובבנית וסיימה ב-0:0 מביך בגביע. לייטון מהליגה ה-4 הדיחה את פולהאם, ולסטר העיפה את טוטנהאם

לייטון אוריינט מהליגה הרביעית באנגליה וברטון מליגת החובבים, סיפקו הערב (ראשון) את ההפתעות הגדולות הראשונות של הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. לייטון הדיחה את פולהאם, בעוד ברטון סיימה ב-0:0 מול מנצ'סטר יונייטד הגדולה. אתמול ליברפול וקבוצות נבכירות נוספות עבדו קשה, אבל אף אחת לא סיימה את דרכה בגביע כבר בתחילת ינואר.

ברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:0

אלכס פרגוסון פתח עם לא מעט שחקני ספסל, אבל המשחק ההירואי של ברטון אילץ את המנג'ר להכניס למערכה את ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו. החובבים החזיקו מעמד ולא ויתרו, וסוללת הכוכבים לא הצליחה לכבוש. הקבוצה הביתית אף סיכנה כמה פעמים את השער של השדים האדומים, וטים הווארד היה השוער העסוק יותר מבין השניים.


פולהאם - לייטון 2:1

לייטון, שמדורגת רביעית בליגה שלה, הובילה 0:2 במחצית משערים של קרייג איסטון וג'ו קית' במשחק שהתקיים ב"קרייבן קוטג'", איצטדיונה הביתי של פולהאם. הקבוצה הלונדונית, המדורגת 14 בפרמיירליג, חזרה לעצמה במחצית השניה, אבל זה הספיק רק לשער מצמק של קולינס ג'ון, 5 דקות מפתיחת המחצית. ההזדמנות הגדולה של פולהאם להשוות הגיעה בדקה ה-69, כשנשרק פנדל לזכותה. אותו קולינס ג'ון, החמיץ ופיספס הזדמנות לכפות משחק חוזר בין שתי הקבוצות.

לסטר - טוטנהאם 2:3

טוטנהאם נראתה בדרך לשלב הבא אחרי שהובילה כבר 0:2 על לסטר מליגת המשנה משערים של ג'רמיין ג'אנס (20) ופול סטאטלרי (41), אבל שער של אלביס האמונד לפני המחצית נתן למארחים הרגשה שהם יכולים להפתיע. סטיבן יוז השווה בדקה ה-57, ומארק דה וריס השלים את הסנסציה בדקה ה-90.

סנדרלנד - נורת'וויץ' 0:3

החובבים של נורת'וויץ' לא הצליחו להפתיע את הענקים מהליגה העליונה. דני קולינס הוציא את האוויר מהבלון כבר בדקה ה-6 עם השער הראשון במשחק, ודין וויטהד (41) ואנת'וני לה טאלק (70) קבעו את תוצאת המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully