וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מאבדת גובה, מילאן עדיין בתמונה

8.1.2006 / 23:35

הנרזורי סיימו ב-0:0 במסינה, בזמן שהרוסונרי הסתבכו מול פארמה אבל ניצחו 3:4, ונמצאים במרחק 9 נקודות מיובנטוס

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית הושלם היום, כשבמוקד עמד הניצחון 3:4 של מילאן על פארמה, מה שאיפשר לה לחלוף על פני אינטר בטבלה, אחרי שזו סיימה ב-0:0 בסיינה. בכל מקרה, לאחר הניצחון של יובה אתמול (שבת) 1:2 בפאלרמו, היתרון שלה בפסגה גדל ל-9 נקודות. במשחק נוסף שהתקיים אמש, פיורנטינה ורג'ינה סיימו בתיקו 1:1.

מילאן - פארמה 3:4

מזלו של קרלו אנצ'לוטי שיש לו התקפה מצוינת, כי ההגנה שלו מזעזעת וכמעט והפסידה לו משחק שהיה בידיים שלו. פאולו קנבארו ניצל השמטה של דידה בדקה ה-24 ודחק פנימה את ה-0:1 של פארמה. שלוש דקות מאוחר יותר הגיע השוויון אחרי שג'וזפה קרדונה הבקיע שער עצמי, כאשר דחק פנימה כדור רוחב בתוך הרחבה. אלברטו ג'ילארדינו הבקיע בדקה ה-29 מול קבוצתו לשעבר, וקאקא קבע 1:3 8 דקות מאוחר יותר. מרקו מרקיוני צימק ל-2:3 בדקה ה-70 אחרי עוד שגיאה בהגנה, אבל אנדריי שבצ'נקו שוב החזיר יתרון של שני שערים בדקה ה-81. ניצחון קל? ממש לא. מרקו מרקיוני החזיר ל-4:3 בדקה ה-84, והדקות האחרונות עברו על הרוסונרי במתיחות.

סיינה - אינטר 0:0

אינטר צריכה הייתה ניצחון כדי לשמור את הפער מיובנטוס על שש נקודות, פער סביר לכל הדעות. אבל להבדיל מהגברת הזקנה, הנרזורי לא מצליחים לשמור על יציבות, והתיקו המאופס מול סיינה הבינונית רק מוכיח את זה. האליפות הראשונה מזה 15 שנה הולכת ומתרחקת מהכחולים-שחורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאר המשחקים:

טרביזו - רומא 1:0
קליארי - אודינזה 1:2
סמפדוריה - ליבורנו 2:0
אמפולי - מסינה 3:1
לאציו - אסקולי 1:4
קייבו - לצ'ה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully