וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנג ורומרו בדרך חזרה לישראל

שגיא ניר

8.1.2006 / 20:05

הגארד המצטיין של בני השרון בעונה שעברה נמצא על הכוונת של עירוני נהריה. הפורוורד ששיחק ברמת השרון במו"מ עם הפועל תל אביב

אלוין יאנג מועמד לעירוני נהריה. הגארד האמריקאי (30, 191), שפתח את העונה בשטראסבורג אחרי עונה מצוינת בבני השרון, עשוי להצטרף לקבוצה הצפונית. נהריה, שאיבדה לפני כחודש את הסרבי ברנקו מיליסבלייביץ', לא מאושרת מתפקודו של מחליפו, אנטואן הול, החתום על חוזה זמני, ותשמח לצרף את הגארד שכבר הוכיח את עצמו בארץ.

"השם של יאנג עלה כמו עוד שמות של מועמדים לחיזוק", אמר מאמן נהריה, אבי אשכנזי. "הוא בהחלט פוטנציאל להגיע לקבוצה. נבדוק את העניין בפגרה ואז נחליט". יאנג, בוגר מכללת ניאגרה, הוליך בעונה שעברה את בני השרון לגמר הגביע עם ממוצעים של 19.2 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק. את העונה הנוכחית הוא פתח ביורוליג במדי אלופת צרפת שטראסבורג, שם קלע 13.5 נקודות וקטף 3.3 ריבאונדים ביורוליג.

הקבוצה הצרפתית שיחררה את יאנג לפני כשבוע. בנהריה טוענים כי עדיין לא מתנהל משא ומתן עם השחקן, אך רצונו של יאנג לחזור ולשחק בארץ כמו גם המחסור של נהריה בגארד דומיננטי, עשויים להוביל לסיכום העסקה בקרוב.

הפועל ת"א במו"מ עם רומרו

אחרי חזרתו של דורון שפר, קרובה הפועל תל אביב להשלמת הסגל, כשעל הפרק החתמת שחקן זר לעמדות הפנים. האדומים במשא ומתן עם הונצואלי הקטור רומרו, שחקן רמת השרון בעונה שעברה.

רומרו (25, 202), היה אמור להצטרף הקיץ לולנסיה, אבל העובדה כי לא קיבל דרכון ספרדי גרמה לביטול העסקה. השחקן פתח את העונה בקוריאה, וכעת הוא בדרכו חזרה לישראל, כאשר הוא מנהל משא ומתן עם האדומים מזה כעשרה ימים. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן דורש סכום המתקרב ל-200 אלף דולרים עד לסיום העונה.

רומרו נחשב לשחקן פנים נהדר, ובשנה שעברה היה מעמודי התווך של רמת השרון כשקלע 24.6 נקודות למשחק וקטף 10.2 ריבאונדים. אם יחתום בהפועל תל אביב, יצטרף רומרו לחברו בעונה שעברה, מרכוס האטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully