וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שלנו היא לזכות באליפות אוסטרליה"

8.1.2006 / 19:35

הישג מצוין ליוני ארליך ואנדי רם, שניצח את הצמד יולייט והנלי - 6:7, 6:7 וזכה בטוניר אדלאייד. גם שחר פאר במנצחות

הישג מצוין לאנדי רם וליוני ארליך. הצמד הישראלי, המדורג 2 בטורניר, זכה לפנות בוקר (בין שבת לראשון) בטורניר אדלאייד, על סך פרסים של 394 אלף דולר, לאחר שגבר בקרב קשה על הזוג המדורג ראשון בטורניר, קווין יולייט מזימבאבואה ופול הנלי מאוסטרליה - 6:7 (4-7), 6:7 (8-10).

"ידענו שיהיה משחק צמוד אבל היינו מרוכזים, אמר אנדי רם. "היה לנו חשוב לשמור על ההגשה שלנו וזה בדיוק מה שעשינו". ארליך הוסיף: "היינו מעט יותר אגרסיביים, וזה משחק שהוכרע בסופו של דבר על כמה נקודות ספורות".

"לזכות בתואר הראשון של השנה זו הרגשה מדהימה", המשיך רם. "זה הגיע לנו כי שיחקנו טוב כל השבוע. אנחנו מקווים להתקדם השנה ולהגיע להישגים טובים יותר מבעונה שעברה. המטרה כרגע היא לזכות באליפות אוסטרליה הפתוחה במלבורן. אנחנו ברמה הכי גבוהה שיש וכל דבר מבחינתנו הוא ריאלי".

רם וארליך, המדורגים 8 בעולם, ימשיכו לטורניר סידני, שיהווה עבורם את ההכנה האחרונה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתחל ב-16 בינואר.

במשחקי היחידים ניצח הצרפתי פלורנס סרה את הבלגי קסאווייר מאליס - 3:6, 4:6.

שחר פאר, המדורגת 46 בעולם, ניצחה הלילה את קרולינה ספרם הקרואטית (67 בעולם), ועלתה לסיבוב השני של טורניר קנברה באוסטרליה. היריבה שתחכה לה בשלב הבא תהיה אחת מבין השתיים: מייגן שונסי (64 בעולם) או אלני דנילידו (96).

ציפי אובזילר טיפסה למקום ה-117 בעולם בעקבות הופעתה המוצלחת בטורניר אדלייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully