וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר שמר על תוארו בטורניר דוחא

7.1.2006 / 21:13

גאל מונפיס הצרפתי שיחק מצוין בגמר בקטאר, אבל זה לא הספיק מול הטניסאי המדורג 1 בעולם, שניצח 3:6, 6:7. קלייסטרס ניצחה בהונג קונג

זה לא שמישהו צריך הוכחה לכך, אבל רוז'ה פדרר מוכן לאליפות אוסטרליה הפתוחה. הטניסאי המדורג 1 בעולם, שמר היום (שבת) על תוארו מהשנה שעברה בטורניר דוחא בקטאר, אחרי שניצח בגמר את גאל מונפיס הצרפתי 3:6, 6:7.

מונפיס נראה נהדר באחת ההופעות הטובות שלו בסבב המקצועני, אבל זה לא הספיק מול השוויצרי ביום עבודה רגיל. זה היה המפגש הראשון בין שני הטניסאים, כאשר לפדרר נדרש זמן מסויים כדי לזהות את החולשות של יריבו ולהתרגל לחבטות ההגשה שלו. בכל מקרה, הצרפתי הצעיר, שדורג בדיוק לפני שנה במקום ה-231 בעולם ועשה את הפריצה שלו בטורניר הזה, לא יכול שלא להיות מרוצה. אחרי העלייה לגמר בטורניר דוחא הנוכחי, הוא התברג בטופ 30 ושמו הפך לאחד החזקים ברשימה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה.

פדרר שמר על מאזן מושלם במשטחים קשים מאז ההפסד למראט סאפין בחצי הגמר במלבורן לפני שנה.

יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני הבלארוסי זכו בטורניר הזוגות בדוחא. השניים ניצחו בגמר את האחים כריסטוף ואוליביה רוכוס מבלגיה 6:2, 3:6, 8:10.

מאליס וסרה עלו לגמר באדלייד

אחרי הדחתו של לייטון יואיט על ידי פיליפ קולשרייבר בסיבוב השלישי של טורניר אדלייד, האוסטרלים איבדו עניין במשחקי היחידים. מי שישאו עיניהם למשחק הגמר ביום ראשון יהיו דווקא הצרפתים והבלגים.

פלורן סרה בן ה-24 (49 בעולם) הוא הצרפתי השני שרשם בסוף השבוע עלייה לגמר טורניר בסבב המקצועני. סרה ניצח בחצי הגמר באדלייד את המדורג 2, דומיניק הרבאטי הסלובקי 3:6, 3:6. הוא יתמודד במשחק הגמר מול חאבייר מאליס הבלגי, שניצח את המדורג 6, תומאס ברדיץ' הצ'כי 4:6, 0:6.

קלייסטרס ניצחה בהונג קונג

קים קלייסטרס פתחה מצוין את העונה בהכנות לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי שזכתה בטורניר ראווה בהונג קונג. הבלגית ניצחה במשחק הגמר את המדורגת 1 בעולם, לינדזי דאבנפורט, בתוצאה 3:6, 5:7.

קלייסטרס תמשיך השבוע לטורניר סידני, שיהווה הכנה אחרונה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, אבל עם כל הכבוד לבלגית המדורגת 2 בעולם, את מוקד תשומת הלב בסיבוב הראשון ימשוך הקרב הגדול בין מרטינה הינגיס לז'סטין הנין-ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully