וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן

7.1.2006 / 21:09

במשחק הראשון ללא קטן, חיפה הירבתה להחמיץ, עד שבוקולי הבקיע שער חצי עצמי (49) מול סוגרת הטבלה, כפ"ס. לוי: "לא נרים ידיים"

זה היה משחק קצוות קלאסי, בין האלופה הבלתי מנוצחת לעלובה של ליגת העל, הפועל כפ"ס. אחרי ה-0:1 הלא מרשים לזכות האלופה, 37 נקודות מפרידות בין מכבי חיפה (לה 44 נקודות) והפועל כפר סבא (לה 7 בלבד).

כולם חשבו שתהיה כאן תבוסה צורבת, אבל במקום זאת קיבלנו משחק חלש מאוד של האלופה, שלא הייתה במיטבה, לחוצה ולא מדויקת. שלומי ארבייטמן קיבל את המקום בהרכב שפינה יניב קטן, אבל החמיץ כל הזדמנות שנקרתה בדרכו. גם שער הניצחון הגיע במזל, אחרי שהגבהה של גוסטבו בוקולי פגעה במוחמד שחבארי (אקס מכבי חיפה) והטעתה את אבי איבגי המצוין, שהיה חומה בצורה אל מול השחקנים של רוני לוי.

במחצית הראשונה האורחים עוד עמדו בכבוד בקריית אליעזר, אבל אחרי שנפלו לפיגור איבדו אמונה ונראו כבויים. בדקה ה-55 נראה היה שאריק בנאדו הודף מהקו כדור בידו, אבל השופט התעלם. בסיום, למרות יכולת חלשה, חיפה רשמה עוד ניצחון בדרך למטרה. מי יזכור בעוד יומיים שככה היא נראתה מול כפ"ס העלובה.


הרכב מכבי חיפה:

ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, מיכאל זנדברג (ליאור רפאלוב, 61), עידן טל, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן.

הרכב הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומחר, מוחמד שחבארי, דה סילבה, מוחמד כבהא, ולנטין תאודוריקה, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, אבי כנפו, זוראן ראיוביץ', סמואל יבואה.

"מקווה לא לענות יותר על שאלות בנוגע לקטן" (אתר ספורט 5)

"היה יום לא טוב של כולם והרבה דברים לא הלכו כמו שצריך", אמר רוני לוי אחרי המשחק. "כשמחמיצים כאלו הזדמנויות אתה חושב שאולי לא תכבוש, אבל אני שמח שבסוף כבשנו. היו לנו הרבה איבודי כדור בחצי הראשון, למצבים הגענו לכל אורך המשחק, פשוט לא הצלחנו לכבוש. אני חושב שאחרי המשחק הזה יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

לגבי היעדרו של יניב קטן, שערך היום את הבכורה שלו בווסטהאם, אמר המאמן החיפאי: "יניב הוא שחקן נהדר, אבל אי אפשר לשאול כל פעםם כמה חסרונו יורגש ואני מקווה שלא בכל שבוע נצטרך לענות על השאלה הזאת".

מהצד השני, אלישע לוי, שכבר ראה איך הוא מוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה, עדיין לא מוותר ובמחזור הבא הוא יוכל לחזור לליגה עם ניצחון על מכבי פתח תקוה שיצמק את הפער בין שתי הקבוצות ל-4 נקודות בלבד.

"אנחנו לא צריכים מחמאות, אלא נקודות. אנחנו צריכים יותר ניסיון, כי היום היינו נאיביים. לא היה משחק טוב של שתי הקבוצות היום ויכולנו לעשות יותר עם יותר ניסיון. אנחנו לא נרים ידיים עד הסוף. נוותר רק אחרי שלא יהיה סיכוי".

לגבי חיזוק אפשרי אמר לוי: "אנחנו מחפשים שחקנים שיעזרו לנו בחלק האמצעי והקדמי ונעשה מאמצים גדולים כדי להשיג אותם". השוער אבי איבגי חזר היום להרכב אחרי תקופה ארוכה והצטיין. לוי הסביר: "יש שחקנים שלא בכושר ואז הם יכולים לראות את הדברים מהצד וזה מה שקרה עם אבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully