וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הפכתי משחקן טוב לטוב מאוד"

7.1.2006 / 20:40

אליניב ברדה נכנס בדקה ה-66, כבש צמד והוביל את הפועל ת"א למהפך מול מכבי פ"ת וניצחון 2:3. אבי לוזון: "אני חרד"

במשך 70 הדקות הראשונות, נראה היה שאנשי הפועל ת"א יסעו הערב הביתה כדי לעשות הרבה חושבים. מכבי פ"ת הובילה 1:2 בזכות מחצית ראשונה טובה ונראה כי לא לילד הזה פילל לב לבייב. למזלם של אנשי הפועל ת"א והטייקון שיעמוד בראשם, בדקה ה-66 עלה מהספסל אליניב ברדה, שסגר עניין עם צמד בתוך 10 דקות והוביל את האדומים לניצחון 2:3.

אבל למרות המהפך הנאה, הפועל ת"א חייבת למצוא חיזוק, במסגרת התקציבים המפנקים של לב לבייב. עם זאת, יצטרכו ללמוד שם איך לשמור על כישרונות כמו ברדה, כדי שלא יברחו להם בין הידיים.

מכבי פ"ת, שהובילה פעמיים במשחק משערים של לוקומבו ועומר גולן הייתה קרובה, אבל כדורגל לא משחקים 70 דקות. ההגנה שלה הייתה מפורקת, כפי שהוכיחו שני השערים של אליניב ברדה והיא ממשיכה להסתבך בתחתית הטבלה. תיקו ומעלה של בני סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים, יוריד את הלוזונים לראשונה העונה, מתחת לקו האדום.

תיאור המשחק

דקה 9 - גול! סלים טועמה מגביה קרן למכבי פ"ת מצד שמאל. פבריס לוקומבו עולה לנגוח וכובש מקרוב. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 22 - סלים טועמה מרים כדור חופשי לרחבה, קובי גנון נוגח מקרוב החוצה.

דקה 31 - גול! ברוך דגו בועט לכיוון השער, הגנת מכבי פ"ת לא מצילה להרחיק את הכדור ואיליה יבוריאן משתלט עליו, כדי לכבוש ולהשוות ל-1:1.

דקה 43 - גול! סלים טועמה מכניס כדור נהדר לעומר גולן, שמנצל חור בהגנה של הפועל ת"א כדי להכניע את שביט אלימלך מקרוב. 1:2 למכבי פ"ת.

דקה 55 - הזדמנות טובה להפועל ת"א. ברוך דגו משחרר כדור רוחב לאיליה יבוריאן שנמצא מול השער, אבל מוראד מגמאדוב מצליח להסיט את כיוונו של הכדור ברגע האחרון.

דקה 70 - גול! ברוך דגו מכניס כדור רוחב מצד שמאל, פבריס לוקומבו מרחיק הישר לרגלו של אליניב ברדה, שכובש מקרוב. הפועל ת"א משווה ל-2:2.

דקה 75 - בעיטה חופשית למכבי פ"ת מ-20 מטר. אישמעיל עאמר מסובב והכדור פוגע במשקוף.

דקה 79 - גול! ברוך דגו מכניס כדור נהדר לתוך הרחבה, אל אליניב ברדה, שמסתובב ובועט חזק לשער. 2:3 להפועל ת"א.

דקה 84 - מכבי פ"ת יוצאת להתקפה מתפרצת, אבל אמיל אמבמבה בועט החוצה.

דקה 90 - מכבי פ"ת נשארת ב-10 שחקנים. קובי גנון מקבל כרטיס אדום בעקבות מרפק לרמי חליס.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, מוראד מגמאדוב, פבריס לוקומבו, איסמעיל עאמר, קובי גנון, סולי צמח, אוגנין לאקיץ', סטניסלב דוברובין, סלים טועמה, עומר גולן, אמיל אמבמבה.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, רמי חליס, יוסי אבוקסיס, ברוך דגו, גילי ורמוט, ואליד באדיר, איליה יבוריאן (אליניב ברדה, 66), עומר פרץ.

קשטן: "רצנו כל הזמן אחרי מכבי פ"ת"

מאמן הפועל ת"א דרור קשטן אמר בסיום המשחק ל"שבת של כדורגל": "זה שלוש נקודות קשות, כי אנחנו כל הזמן רצנו אחרי מכבי פ"ת. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, ספגנו שני שערים שברמות של הפועל ת"א אסור לספוג. במחצית השניה הקבוצה הראתה הרבה אופי ונחישות. שלטנו במשחק, הנענו את הכדור והישוונו".

יו"ר הקבוצה לשעבר ואוהד בהווה, אבי לוזון: "אני מקווה שהקבוצה תתעשת ותצא מזה מהר. אני חרד לעתידה של מכבי פ"ת, אבל אני חושב שהצוות המקצועי והשחקנים טובים מדי מכדי להגיע למצב שאנחנו נמצאים בו".

גיבור הניצחון האדום היה ללא ספק אליניב ברדה, שעלה מהספסל והגיב בצמד. "אני שמח שזה מצליח לי", אמר החלוץ בסיום "ניצחנו קבוצה טובה מאוד, למרות שהיא בתקופה לא טובה".

ברדה פרגן במיוחד לקשטן, שנותן לו את הביטחון: "אני מרגיש מצוין בהפועל תל אביב. בכל אימון אצל דרור קשטן אני משתפר ולומד המון. הוא המאמן הכי טוב בארץ, אני לומד ממנו המון כדורגל. הפכתי משחקן טוב לשחקן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully