וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן: "הכי טוב לשחק התקפי"

7.1.2006 / 19:11

טון קאנן זוקף את הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד לזכות השיטה ההתקפית החדשה שלו. מצד שני, הוא צריך לזכור ששער הניצחון של דוארטה הגיע רק בדקה ה-90

מכבי ת"א של טון קאנן אמורה הייתה להיות הרבה יותר התקפית ומלהיבה מזו של ניר קלינגר. בפועל השינוי העיקרי בניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד היה דווקא במחלקת האופי, באופן אירוני מה שאמור היה להיות דווקא הנקודה החזקה של קלינגר על ההולנדי. יוסי אופיר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13, והמשחק נע במהירות משער אחד למשנהו. רק לפני כמה שבועות, פיגור כזה היה מלחיץ את מכבי ת"א ומוביל לקריסה, אבל לא הפעם.

בדקה ה-41 מישאלוף השווה את התוצאה, והמחצית השנייה המשיכה להיות מהנה ומהירה. אחרי סדרה של התקפות אשדודיות, שבהן ליאור ז'אן הציל לא פחות משלושה שערים בטוחים, הגיע ז'וזה דוארטה ונגח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-90, כדי להבטיח לקאנן בכורה ביתית מוצלחת ולתת לו ניצחון ראשון בג'וב החדש שלו.

בלסינג קאקו קיווה לנצח את האקסית, אבל למרות משחק סולידי במרכז השדה לא הצליח להביא את הניצחון. חאבי גונזאלס ערך בכורה גם הוא, ויכל לקנות את עולמו בדקה ה-71, אבל החמיץ.


מכבי ת"א: שטראובר; רוסו (מסיקה, 78), שפונגין, סטרול, מישאלוף, ג'אן; נמני, ברקוביץ' (תמיר כהן, 89), לירן כהן; דוארטה, חיים (רועי דיין 67).

אשדוד: בן ישי; זוהר, טובול, אלמושנינו, אלקריף; גונזאלס, רביבו, אוביידה (אוחיון, 56), אופיר, קאקו; הולצמן.

מהלך המשחק:

דקה 13 - גול! אחרי עבירה על חאבי גונזאלס 40 מטר מהשער, רביבו מגביה לרחבה, שם יוסי אופיר משתלט על הכדור עם הגב אל השער. בזמן שההגנה הצהובה חולמת לה, אופיר מסתובב מצוין ובועט שטוח לפינה הימנית של שטראובר. 0:1 לאשדוד.

דקה 25: ז'וזה דוארטה מקבל כדור גבוה ומצוין בתוך הרחבה, ומוריד לאופיר חיים עם החזה, אבל החלוץ הישראלי מצליח להחמיץ הזדמנות פז באחד על אחד מול השוער.

דקה 29: מכבי ת"א מתחילה ללחוץ. לירן כהן משתחרר ובועט מ-20 מטר כדור שחולף מטר ליד הקורה.

דקה 37: עוד החמצה של חיים. נמני מוצא אותו מול בן ישי, אבל החלוץ שולח בשמאל את הכדור החוצה.

דקה 41: גול! ברקוביץ' מוריד למישאלוף כדור עם הראש, והאחרון בועט מחוץ לרחבה כדור שטוח שבן ישי יכול היה לעצור, אבל נותן לו להתגלגל פנימה. 1:1

דקה 67: הולצמן שועט לעבר הרחבה באגף שמאל, ובועט בעוצמה לפינה הקרובה כדור שניתז מהקורה. מתפתחת ערבוביה ברחבה הצהובה, אבל שער לא יוצא מזה, בעיקר בזכות ההקרבה של ליאור ז'אן.

דקה 71: עוד פעם חור בצד שמאל של מכבי, וחאבי גונזאלס מגיע לאותו מקום שאליו הגיע הולצמן כמה דקות מוקדם יותר. אבל הבסקי מוסר כדור רוחב במקום לבעוט, וז'אן שוב נמצא שם בשביל להרחיק בשנייה האחרונה.

דקה 72: האשדודים לוחצים חזק חזק. הולצמן מקבל עוד כדור בצד שמאל של הרחבה, שוב בועט לשער, ושוב ליאור ז'אן נמצא שם בשביל להרחיק מהקו. מכבי ת"א נראית מבולבלת.

דקה 80: הולצמן מחמיץ נגיחה משלושה מטרים לאחר הגבהה טובה של אלקריף.

דקה 90: גול! דוארטה מנצל חור בהגנה האורחת ונוגח פנימה הגבהה של ארז מסיקה מימין.

"האוהדים לא באים לראות 0:0 או 0:1" (אתר ספורט 5)

"אם לדבר בכנות, אם אשדוד היתה מבקיעה אחת מבין שלוש ההזדמנויות שהיו לה, היא היתה מוליכה 1:2", אמר טון קאנן בסיום. "גם לנו היו הזדמנויות. אם בשבוע שעבר הגענו לשתי הזדמנויות או להזדמנות וחצי, אז הפעם הגענו לשבע הזדמנויות. האוהדים לא באים לראות 0:0 או 0:1. גם אשדוד והמאמן שלה באו לנצח".

קאנן, שפתח עם דוארטה ואופיר חיים בחוד ומאוריהם איל ברקוביץ', אבי נמני וג'ובאני רוסו, טען כי בהתחלה השחקנים חששו לצאת קדימה ולהפקיר את ההגנה. "השחקנים חייבים להאמין", אמר קאנן,"הם ראו שלשחק התקפי זה הכי טוב. כשאתה לא מפחד לשחק התקפי גם הביטחון מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully