וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת על

7.1.2006 / 17:00

מכבי הרצליה עם רגל וחצי בליגת העל, אחרי 0:2 על הפועל חיפה. עכו הפסידה באשקלון וממשיכה לצנוח. ניצחון חשוב למכבי ב"ש

מכבי הרצליה - הפועל חיפה 0:2

משחק העונה של הליגה הלאומית, הראשונה נגד השנייה, הפגיש את מכבי הרצליה מול הפועל חיפה, כשהיא מובילה בשש נקודות על פניה ועל קרית-שמונה השלישית. הרצליה, שנמצאת בכושר מצוין, לא ספגה שער בארבעת המשחקים האחרונים, ובשבוע שעבר ניצחה 0:2 בחוץ את הפועל עכו.

בדקה ה-36 עלתה הרצליה ליתרון מרגלי רמי אבו לאבן, שהפציץ מ-22 מטר בבעיטה חופשית, 0:1. שלוש דקות אחרי השער נותרה הרצליה בעשרה שחקנים, כשיניב לוזון ראה את הכרטיס האדום. לקראת סיום המחצית גם הפועל חיפה איבדה שחקן, רמי עמאר, שספג צהוב שני.

בדקה ה-51 החמיץ יוסי ג'נאח מהפועל חיפה בעיטת עונשין מ-11 מטר, ושאול סמדג'ה עצר את הבעיטה.

בדקה ה-73 שלומי טולדו קבע את תוצאת המשחק, 0:2 להרצליה, שמשאיר אותה עוד שבוע במקום הראשון, בדרכה הבטוחה לליגת העל.

הכח עמידר ר"ג - עירוני ראשל"צ 0:0

הכח היא אחת הקבוצות הלא יציבות בליגה. חניכיו של אורי מלמיליאן התאוששו במחזור שעבר משני הפסדים רצופים כשגברו 0:1 בחוץ על הפועל רעננה, ולפתע הם רחוקים בנקודה בלבד מהמקום השני, שממנו עולים לליגת העל. ראשל"צ לפני פתיחת המחזור הייתה רחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום. התיקו המאופס ביניהן סיבך את ראשון לציון, הכח עדיין קרובה למקום השני.

מכבי ב"ש - הפועל רעננה 0:1

בסיום הקרב המסקרן בין שתי האחרונות בטבלה עם 15 נקודות (אשר מרוחקות שבע נקודות בלבד מהמקום השני, שמוביל לליגת העל), ניצחה המארחת, שעלתה מעל לקו האדום.

דניאל גוטיירס העלה את מכבי ב"ש ליתרון אחרי 13 דקות. אותו גוטיירס החמיץ פנדל בדקה ה-76, אך באר שבע שמרה על שער נקי והבטיחה הניצחון.

שאר המשחקים:

הפועל ירושלים - הפועל ב"ש 2:2
לירושלים: עומר עבדל עזוז (26) ודן רומן (31). לב"ש: רמי אליהו (70, פנדל), זוהר חוגג (90)

הפועל אשקלון - הפועל עכו 1:2

עכו ממשיכה בצניחה חופשית, אחרי שספגה הפסד רביעי רצוף. מי זוכר שפעם היא הוליכה את הטבלה ביתרון מבטיח. עכו דווקא פתחה טוב והוליכה 0:1 משער של רפי כהן בדקה ה-9. אבל אורן זוהר (35) ואלי לוי (74), הפכו את התוצאה, הרבה בזכות יכולת חלשה של שוער עכו המחליף, גיל אופק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully