וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרס העצמי של מרקוס ויק

7.1.2006 / 11:19

ביום בו הודיע הקוורטרבק על הליכתו לדראפט, הושעה האח של ע"י וירג'יניה טק בשל סדרת עבירות. הבילס ממשיכים לקצץ, מינסוטה מצאה מאמן חדש ואורלכר שחקן ההגנה של השנה

מרקוס ויק, הקוורטרבק של וירג'יניה טק ואחיו של מייקל ויק, רק הודיע שהוא הולך ל-NFL, ועם או בלי קשר להודעתו, קיבל את המגף ממכללת וירג'יניה טק. הסיבה: עוד שתי עבירות תנועה ותיקול ברוטאלי במשחק ה"גייטור בול" נגד פלורידה סטייט (24:35 לוירג'יניה טק), שהצטרפו לסדרת עבירות שביצע בעבר, שכללו עבירות תנועה אחרות, והחמורה שבעבירותיו - בעילת קטינה.

ויק יכול להיכנס לדראפט ה-NFL מאחר ששיחק במכללות את השנתיים הנדרשות, אולם עם סדרת עבירות המשמעת שלו, מה עוד שהכישרון בידיו וברגליו לא הוכח כפנומנלי, סביר להניח שקבוצות יתרחקו ממנו כמו מאש.

בראיין אורלכר הוא שחקן ההגנה של השנה. הליינבקר האימתני, שהוביל את הגנת שיקאגו לפלייאוף עם מאזן 5:11, רשם 121 תיקולים, שש הפלות קוורטרבק וכפה השמטה פעם אחת. במקרה של מי שהיה רוקי השנה ב-2000, הסטטיסטיקה רחוקה מלייצג את התרומה האמיתית.

מזל טוב לבראד צ'ילדרס. מי שהיה מתאם ההתקפה של הפילדלפיה איגלס מ-2002, זכה למשרת האימון הראשונה שלו ב-NFL. צ'ילדרס בן ה-49 יחליף את מייק טייס כמאמן המינסוטה וייקינגס. מרטי מורנינווג, שהגיע לפילדלפיה ב-2003 ושימש עוזרו של צ'ילדרס לאחר שנתיים מצחיקות כמאמן הדטרויט ליונס, יחליפו בתפקיד.

הרמן אדוארדס יהיה, באופן כמעט סופי, המאמן הבא של הקנזס סיטי צ'יפס. כך אישרו מקורות בקבוצה. הודעה רשמית צפויה לצאת בשבוע הבא. הג'טס עצמם החלו בחיפוש מאמן, כשעל הכוונת אל סונדרס, מאמן ההתקפה של הצ'יפס, לו קשרים טובים בהנהלת הג'טס, או מישהו מתוך המערכת: מתאם ההגנה דוני הנדרסון, מתאם ההתקפה מייק היימרדינגר ועוזר המאמן מייק ווסטהוף, שהיה אחראי גם לקבוצות המיוחדות.

בפאלו ממשיכה לקצץ. אחרי פיטורי טום דונהיו, המנכ"ל, פיטר המאמן מייק מולארקי חמישה מעוזריו: טום קראמרי (מאמן קו ההגנה), דון בלקמון (ליינבקרס), סטיב זאבו (מאמן שחקני הקו האחורי), פרנק ורדוצ'י (קו ההתקפה) וגם את מאמן ההתקפה, טום קלמנטס. "זה הזמן לשנות כיוון", אמר מולארקי.

ביל פארסלס, מאמן הדאלאס קאובויס, האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים. פארסלס סגר שלוש עונות בדאלאס, בהן היה מאזנו 23:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully