וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "לא רוצה להתחיל לדבר אחרי משחק אחד"

6.1.2006 / 16:55

ניצן שירזי לא ממהר לשמוח. אחרי 7 מחזורים ללא ניצחון, אלי ביטון חזר לכבוש בניצחון בני יהודה על הפועל פ"ת 1:2

ניצן שירזי לא טעם טעמו של ניצחון כבר 7 מחזורים ברציפות. "הקבוצה שלנו לא רוצה מספיק" הוא אמר, "אנחנו נראים כמו קבוצת נוער", הוסיף מגן. כל זה לא הפריע לזהובים להישאר במקום הרביעי הודות לפתיחת העונה המצוינת.

שערים של אלי ביטון (27) ומטה בטורינה (73) סיימו עבור בני יהודה את הסיוט המתמשך, והחזירו את הצבע לפנים, ואולי גם את החלומות על תפיסת מקום באירופה בעונה הבאה. בשביל שזה יקרה, אסור לחברים מהשכונה להיכנס שוב לתקופה רעה.

מהלך המשחק

דקה 1: יוסי שיבחון בועט כדור מציד ימין של הרחבה, אניימה הודף טוב.

דקה 13: ההזדמנות של המשחק. יוסי שיבחון מצא את מנור חסן לבד לגמרי מול אניימה. חסן חיכה, ובעט 5 מטרים מהשער, אבל אברבנל היה על הקו בשביל להציל.

דקה 15: בטורינה מגי לכדור בתוך הרחבה ובועט החזק. הכדור שורק ליד הקורה.

דקה 27: גול! אסי בלדוט חילץ כדור באגף שמאל והגביה לרחבה. אלי ביטון הגיע מאחור ונגח פנימה, 0:1 בני יהודה.

דקה 43: כפיר אודי מגיע לכדור גובה ונוגח אותו לכיוון השער. הכדור פוגע במשקוף ונוחת על הקו. השופט תומר כהן מורה להמשיך לשחק.

דקה 73: גול! כפיר אודי עבר ברחבה בצד ימין של הרחבה והגביה למרכז, שם היה בטורינה כדי להניף רגל ולבעוט טיל שהלך למשקוף ופנימה, 0:2 בני יהודה.

דקה 88: גול! טוטו תמוז מנצל יציאה גרועה של אניימה בשביל לגנוב את הכדור, לעבור מגן ולכבוש ממצב לא נוח, 1:2 בני יהודה.

הרכבים:

בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, מוטי ששון (אזולאי 53), יניב אלול, רוני גפני, אלי ביטון (עובד 72), קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, מטה בטורינה (לוקמן 80), כפיר אודי.

הפועל פ"ת: מאור אלבז, אביתר אילוז (תמוז 36), זאב חיימוביץ', אנג'לו אליסטאר, קונסטנטין סמגין, ארז אליאב (אבו חצירא 70), דניאל היידמן, רביד גזל, מנור חסן, יוסי שבחון, אלנתן סלמי (קקון 82).

שירזי: חתכנו את הליגה לשניים

ניר לוין: "השער קרה מעט מדי ומאוחר מדי. את הגולים היינו צריכים לתת ברבע השעה הראשונה כשהגענו להזדמנויות. אנחנו קבוצה צנועה שצריכה לנצל הזדמנויות. משחק ההגנה שלנו היה בסדר, אבל ספגנו שערים מיותרים. זה סימן לקבוצה שצריכה שיפור. אנחנו חייבים להילחם יותר ולהיות יותר נוקשים, על הכדור. בגלל זה לא שלטנו במשחק ולא היינו מספיק מדויקים".

ניצן שירזי: "אחרי תקופה שאנחנו לא מצליחים לנצח חזרנו לשלוט, למרות שהדקות הראשונות היו זוועתיות והמשך ישיר לתקופה האחרונה. את הליגה חתכנו לשניים, והתרחקנו מאיזור האש. אני לא רוצה אחרי משחק אחד לדבר, תן לי לחזור להראות כמו בני יהודה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully