וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר ביטון ומאיר פניג'ל רוצים את הפועל ירושלים

ניר גרוסמן

6.1.2006 / 11:00

השבוע החלו מגעים למכירת הקבוצה, בין ויקטור יונה ובין הקבלן יאיר ביטון ופניג'ל. חוץ מזה: משה שלומי חתם, אדם קאפיץ' קרוב

הקבלן יאיר ביטון, בעל חברת הבנייה, בי"ת יאיר, שהיה בעבר
הספונסר של הפועל ירושלים, וככל הנראה גם מאיר פניג'ל, לשעבר הבעלים של בית"ר, פתחו באמצע השבוע במגעים לרכישת הפועל ירושלים, בדרך להקמתה של חברת ניהול, שתשלוט בקבוצה.

המגעים בין הצדדים החלו רשמית שלשום, כשויקטור יונה קיבל טלפון מביטון שביקש לקבוע פגישה ליום חמישי (אתמול נ.ג). אחד המקורבים ליו"ר, אישר בפנינו כי "בסוף השבוע תתקיים בוודאות פגישה בין הצדדים. יתכן והם ידברו על הקמת חברת ניהול, יתכן ומדובר בסיוע כספי, אבל עד שלא ניפגש, לא נדע". ומה יש לצ'יף לומר בנושא? "אני לא מאשר וגם לא מכחיש", אמר לנו יונה ביום רביעי וזרק חומר למחשבה באויר, "אבל אני רק יכול להגיד שמי שלא יודע, שפניג'ל הוא אוהד שרוף של הפועל ירושלים".

אם כן, אחרי שגאידמק לא עזר להפועל ירושלים, נראה שדווקא הבעלים לשעבר של בית"ר יחצה את הקווים. הכסף שקיבל יו"ר בית"ר לשעבר כפיצוי לעציבתו וממכירת בית"ר נותנים לו גב כלכלי רחב שיחד עם ביטון אמור לשדרג את הקבוצה מבחינה ניהולית ותקציבית.

הפועל ירושלים מתחזקת

אם או בלי קשר לכספים שיכנסו למועדון, גם בצד המקצועי הפועל ירושלים מתכוונת להתחזק בימים הקרובים. הראשון שאמור לנחות בקריית היובל הוא שלומי משה, חלוץ בית"ר, שעשוי לעבור כבר בסוף שבוע הזה להפועל ירושלים. היו"ר יונה כבר סיכם את ההעברה עם יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לסגל של יאיר אסייג הוא אדם קאפיץ'. בבית"ר מחכים לנחיתה רכה של המגן קוז'י נקאטה, ואז ישוחרר הקשר הסלובני. הפועל ירושלים היא אחת האופציות, במיוחד לאור העובדה שהשכר של קאפיץ' משולם על ידי גאידמק שאולי יתרום את חלקו בצורה זו להפועל ירושלים.

בקבוצה העלו מספר שמות נוספים כמועמדים לרכש, כמו מיודענו באיו אדפאמי ופבריציו קארבליו. גם האפשרות שולנתין תודוריקה יחזור לא נשללת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully