וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן הוצג בווסטהאם

5.1.2006 / 19:29

הישראלי הודה לבניון על ההתאקלמות בלונדון. הפטישים בוחנים את מיטסואו היפני, כשגם זיגיץ' הסרבי על הכוונת. סאטון עבר לבירמינגהאם

יניב קטן הוצג היום (חמישי) באופן רשמי כשחקן של ווסטהאם במסיהת עיתונאים של הקבוצה. כזכור, החלוץ עזב את מכבי חיפה חתם על חוזה ל-4 שנים, ועשוי להתחיל את הקריירה האירופית שלו כבר בשבת במשחק הגביע מול נוריץ'.

"אני מאוד שמח להיות כאן", אמר קטן. "יוסי בניון אמר לי רק דברים טובים על המועדון, והוא הבטיח לי שזה המקום הטוב ביותר עבורי".

בהמשך הזכיר קטן לעיתונאים האנגלים שהוא כבר כבש נגד קבוצה אנגלית, ופעם אחת אפילו על אדמת הממלכה. "שיחקתי במכבי חיפה בליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד", אמר. "אני מקווה לתרום לווסטהאם, ואין ספק שאתן הכל עבור קבוצתי החדשה".

הילה כהנוביץ' מאתר ספורט 5 מוסיפה:

"אני מקווה שהמשחק שלי יוכל להתאים לפרמייר ליג", אמר היום קטן, "אני משחק בשביל הלב ובשביל חברי לקבוצה ואני מקווה שזה יספיק עבור ווסטהאם".

אלן פארדיו, מנג'ר הפטישים פרגן לרכש החדש: "קיבלנו חלוץ שרעב להצליח. זה פנטסטי שיש לו ניסיון בינלאומי ובליגת האלופות. עכשיו הוא יצטרך להראות מה הוא יכול לעשות בפרמייר ליג".

גם המנג'ר פרגן למתווך בניון והודה לקשר על ההמלצה. "ההערכה של יוסי כלפיו היתה חשבוה מאוד ועזרה לי להחליט לעשות את העסקה", סיכם המנג'ר.

קטן התאמן הבוקר בשורות ווסטהאם וכנראה ייקח חלק במשחק מול נוריץ' ביום שבת בגביע. טדי שרינגהאם ייעדר בגלל פציעה וגם מרלון הרווד כנראה ינוח, כך שקטן יוכל להשתלב לצידו של בובי זאמורה בחוד.

בווסטהאם ממשיכים להתחזק

שחקנים נוספים שעשויים להצטרף למועדון הלונדוני הם הקשר היפני מיטסואו אוגסווארה וניקולה זיגיץ' הסרבי. לפי הדיווחים באנגליה, ניקולה זיגיץ' עשוי לעבור לקבוצה הלונדונית מהכוכב האדום בלגרד תמורת 7.1 מיליון פאונד. זיגיץ' הוא שחקן הנבחרת הסרבית, שתשתתף במונדיאל הקרוב בגרמניה. הוא מחוזר בשנתיים האחרונות על ידי קבוצות שונות באירופה, כאשר הבולטת שבהם הייתה ריאל מדריד, שחיפשה מחליף לרונאלדו.

מיטסואו, עם 43 הופעות בנבחרת יפן, נמצא במבחנים השבוע, והמאמן אלן פארדיו טרם החליט לגביו.

"זהו כבוד עבורנו שמיטסואו נמצא כאן, ואנחנו יודעים מי הוא", אמר הקואץ'. "הוא שחקן גדול ביפן. לדעתי הוא הציג כאן יכולת טובה. בהתחשב במסע הארוך שעבר, הופתעתי לטובה מכושרו".

הקבוצה הלונדונית לא מסתירה את רצונה להיכנס לשוק האסייתי, ונראה כי השיקול העסקי משחק תפקיד לא מבוטל בהחלטה לגבי השחקן.

סאטון עבר לברמינגהאם

ברמינגהאם סיכמה בהעברה חופשית את הגעתו של כריס סאטון, 32, הבינלאומי לשעבר של נבחרת אנגליה, מסלטיק.

בברמינגהאם רצו ללכת כאופציה ראשונה על חברו לשעבר של סאטון בסלטיק, הנריק לארסון, אבל כשניתקלו בסירוב מצד המועדון הספרדי, פנו לחלוץ הותיק. "היו לי 5 שנים נפלאות עם סלטיק", אמר לארסון. "אני רוצה להודות לשחקנים ולצוות על הכנסת האורחים החמה שהעניקו לי ולמשפחתי".

סאטון התחיל את דרכו בפרמייר ליג במדי נורי'ץ סיטי, ממנה עבר לבלקבורן שם זכה באליפות עם אלן שירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully