וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארסנל: "אני חושש שהנרי יעזוב"

5.1.2006 / 14:40

פיטר הילווד הודה שארסנל לא תוכל לעצור את תיירי הנרי אם ירצה לעזוב בקיץ. דיארה צפוי לעבור להייבורי

ההצעות הקוסמות שחלוצה של ארסנל, תיירי הנרי, קיבל לקראת העונה הבאה, ידועות לכל. ברצלונה היא המועמדת העיקרית להיות הבית הבא של הנרי ונראה ששמו עומד לככב בעונת המלפפונים הקרובה.

יו"ר ארסנל, פיטר הילווד, התייחס השבוע לעזיבה אפשרית של הנרי, בעיקר בגלל היכולת הדלה של הקבוצה בפרמיירליג, כאשר היא מדורגת חמישית בלבד, 24 נקודות אחרי המוליכה צ'לסי. "יש לי חשש שהוא יעזוב בסיום העונה", הודה הילווד והוסיף: "אין לי שום הוכחה לכך, אבל אני מכיר את המצבים האלה מנסיון העבר".

להנרי יש חוזה בארסנל עד 2007, אם כי נראה שארסנל לא תוכל לסרב להצעות שיגיעו כבר בסיום העונה. "אני מספיק מציאותי כדי לדעת שאם הנרי ירצה לעזוב, שום דבר לא יעצור אותו. אם הוא יחשוב שיש צעד שיקדם את הקריירה שלו, הוא ילך על זה. אנחנו מצידנו מאוד רוצים לשמור אותו והוא יודע שהוא יוכל לדבר איתנו על חוזה מחודש".

דיארה צפוי לעבור להייבורי

בארסנל עדיין מחפשים מחליף ראוי לפטריק ויירה והשמועות האחרונות באי הבריטי מדברות על מעבר אפשרי של אלו דיארה, קשר ששייך לליברפול. דיארה לא מצא את מקומו באנפילד, שם חתם ב-2002 והעביר את הזמן כמושאל בקבוצות כמו: לה האברה, באסטיה ולאנס, בה הוא משחק כיום. הסכום שארסנל מוכנה לשלם על דיארה - 5 מיליון פאונד.

דיארה הוא קשר מוכשר שיודע לבעוט מצוין מרחוק. מאז שהצטרף לקבוצתו האחרונה לאנס, הוא רשם 7 הופעות בנבחרת הצרפתית.

שחקן שכבר סיכם בארסנל הוא דידייה זוקורה, קשרה של סנט אטיין. התותחנים לא יוכלו ליהנות ממנו בזמן הקרוב, מאחר וזוקורה נסע לאליפות אפריקה במצרים, שם הוא משחק במדי חוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully