וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקאטה: "לא רוצה לשחק בישראל"

משה גוזגל ספורט 5 בשיתוף

5.1.2006 / 21:23

קוז'י נקאטה נחת בארץ כדי להתרשם מבית"ר, ועוכב בשדה התעופה כשעתיים. השחקן זעם, אך ישאר בישראל לפחות עד מוצאי שבת

המגן היפני, קוז'י נקאטה, נחת הערב בישראל, וזכה לקבלת פנים לה לא ציפה, לאחר שעוכב שעות ארוכות בנתב"ג. "נקאטה מאוד כועס. הוא רצה לקחת את המטוס חזרה הביתה", אמר היועץ של פרננדז פיליפ סולומון. "איזה התנהגות זאת? הבן אדם בא להתרשם מהארץ וזה הרושם הראשון שהוא מקבל. לא מאמינים לו שהוא מגיע לארץ כתייר". כפיתרון סידרו למגן היפני ויזה זמנית עד למוצאי שבת, אך החל מתחילת השבוע הבא, בית"ר תצטרך לדאוג למסמכים המתאימים. לאחר עיכוב של שעתיים ולחץ מסיבי מצד בית"ר, הוחלט שבית"ר תשלם ערבות של 100 אלף דולר עבור השחקן, והוא הורשה לעבור.

"מחר בבוקר אני רוצה להיות על המטוס הראשון שיוצא מכאן – אני לא רוצה לשחק בישראל", אמר נקאטה מאוחר יותר. עוד לפני הבלאגן בשדה התעופה הצהיר נקאטה בראיון לעיתון יפני: "אני לא שמח להגיע לישראל. זה הסכם רע בין הקבוצות, אבל אין לי כל-כך ברירה".

"אני לא מכיר את בית"ר ולכן באתי כדי להכיר את הקבוצה ואת ישראל", אמר נקאטה לאחר שנכנס לארץ, "לא כועס, כל מדינה והחוקים שלה".

התקרית המביכה הגיעה גם לאתרי האינטרנט ביפן, שציינו את היחס המביש לו זכה נקאטה עם הגעתו לשדה, בגלל שרשות ההגירה חשדה שמדובר בעובד זר.

כבר לפני מספר ימים סיכם נקאטה על הצטרפותו לקבוצה, לשנתיים וחצי בסכום של למעלה ממיליון דולר לעונה. סולומון אמר כי המגן היפני חשש להגיע לישראל בגלל המצב הביטחוני. "המטרה שלו זה קודם לבוא להתרשם ולבטל את החששות שלו מהמצב הבטחוני ורק אז הוא יחליט", אמר סולומון. היועץ הוסיף: "השאלה היא האם לבית"ר יש את יכולת השכנוע והסבלנות לחכות עד שהשחקן יחליט".

הבלם המקדוני איגור מיטרסקי חתם היום לשנה וחצי ויערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון מול סכנין. מיטרסקי תורגל הבוקר בהרכב הפותח של לואיס פרננדז. חוזהו של הקשר הצרפתי, ז'רום לרואה, עבר היום בבקרה התקציבית ואף הוא ייקח חלק במשחק ביום ראשון. לרואה לא התאמן היום כדי לסיים את ענייניו הביורוקרטיים.

פסטיבל ארקדי גאידמק ומצבו של ראש הממשלה אריאל שרון עמד במוקד אימון בית"ר ירושלים הבוקר (חמישי). הקבוצה עברה אימון טקטי לקראת המשחק מול בני סכנין ביום ראשון, אבל גם גיא עזורי הודה כי "זה בעייתי, קשה לעשות הפרדה מוחלטת".

"אתמול הייתה רעידת אדמה קלה בירושלים. אנחנו מקווים שזה לא יקרה שוב ורוצים להאמין שהכל יסתדר", אמר עזורי, שקיבל את תפקיד הדיפלומט היום. "קשה להתאמן ביום כזה עם כל מה שקורה סביב ראש הממשלה. אנחנו מאחלים לו רפואה שלמה".

ברק יצחקי הודה ש"אתמול דאגנו לחוזה שלנו", ומיד עבר להתקפה על המשטרה בסגנון אוהד ממוצע של בית"ר: "חבל, שיעזבו אותו בשקט. בן אדם רוצה לתרום כסף". מאוחר יותר הבין יצחקי כי מאז קרו במדינה דברים קצת יותר חשובים, והוסיף: "אנחנו מאחלים לראש הממשלה שיחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully