וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה אגאסי יחמיץ את אליפות אוסטרליה

5.1.2006 / 12:11

הפינאליסט מאליפות ארה"ב הפתוחה, לא החלים לחלוטין מפציעה בברך. נדאל וסאפין בספק גדול. הינגיס בחצי הגמר בגולד קואסט

מארגני אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס מתחילים לחשוש. לפני פתיחת העונה, הבטיחו כמה מהטניסאים הבכירים שלא פתחו אותה בגלל פציעות, שיהיו כשירים לטורניר, שיפתח בעוד שבוע וחצי. הפרישה הראשונה מהאליפות הגיעה היום (חמישי) מכיוונו של אנדרה אגאסי, שלא הצליח להחלים מפציעה בקרסול, בגינה הוא לא פתח את העונה. הטניסאי האמריקאי, שלא שיחק מאז אליפות ארה"ב הפתוחה, הסביר: "הבטחתי לעצמי לא לשחק רק אם אהיה בכושר הטוב ביותר. לצערי, גם אחרי האימונים הרבים ותהליך השיקום, הקרסול שלי לא במצב של 100 אחוז".

אם זה לא מספיק, גם השתתפותם של רפאל נדאל ומראט סאפין מוטלת בספק. סאפין הרוסי, אלוף הטורניר מהשנה שעברה, עדיין נאבק מפציעה טורדנית בברך. רפאל נדאל (2 בעולם) סובל מפציעה בכף הרגל, שגרמה לו לפרוש מטורניר שנאי בהודו. היום (חמישי) הודיע נדאל על פרישתו מטורניר סידני, שיהיה האחרון לפני האליפות במלבורן. מקורביו של נדאל מסרו כי סיכוייו לשחק בטורניר הגראנד סלאם הראשון השנה הם 50-50.

הינגיס כבר בחצי הגמר בגולד קואסט

לצד המאבקים של בכירי הטניסאים בפציעות שלהם, מי שממשיכה להיראות מצוין השבוע היא מרטינה הינגיס המתקאמבקת. הינגיס עלתה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר גולד קואסט, אחרי שניצחה את נוריה לאגוסטרה הספרדיה 2:6, 6:4, 0:6. זו הייתה המערכה הראשונה שהינגיס הפסידה בטורניר ומאז הקאמבק.

בחצי הגמר ביום שישי תתמודד הינגיס בין המנצחת במשחק בין שותפתה לטורניר הזוגות, טטיאנה גולובין הצרפתיה לפלאביה פאנטה האיטלקיה.

טניסאית נוספת שהבטיחה את עלייתה לחצי הגמר היא דינארה סאפינה הרוסיה, שניצחה את אנאבל מדינה גאריגוס 1:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully