וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרומקאמפ חתם בליברפול

5.1.2006 / 18:42

ההולנדי הבינלאומי עבר מויאריאל לאנפילד, ועשוי לעלות בהרכב האדומים כבר בשבת בגביע. מנישה סגר בצ'לסי ושוב יחבור למוריניו

ליברפול חשפה היום את ההחתמה החדשה שלה, יאן קרומקאמפ, לאחר שההולנדי עבר את הבדיקות הרפואיות. ביום שבת ישחקו האדומים מול לוטון הקטנה בגביע, וייתכן כי הרכש החדש יעשה סיפתח כבר אז.

הגעתו של קרומקאמפ היא חלק מעסקה שאת הבלם ג'וזמי לויאריאל, במהלך שהושלם ביום שני. ההולנדי בן ה-24 הגיע לצוללת הצהובה מאלקמאר בקיץ, אולם לא הצליח להתאקלם בספרד וחיפש לעזוב.

בחדשות אחרות שקשורות לליברפול, ולאדימיר רומנוב, הבעלים של הארטס, שם עינו על שלושה שחקנים באדום, לאחר שההצעה שלו של 5.6 מיליון ליש"ט עבור הקשר מוחמד סיסוקו. השלושה הם ניל מלור, אנת'וני טלאק ודג'ימי טראורה, כאשר האחרון לא צפוי לעזוב לבסוף.




מניש עבר לצ'לסי

צ'לסי השלימה את השאלתו של הקשר הפורטוגלי הבינלאומי מנישה בן ה-28, מקבוצת דינאמו מוסקבה הרוסית, וצירפה אותו לשורותיה. ז'וזה מוריניו הבהיר כי השחקן הוא היחיד שיצטרף לקבוצה בחלון ההעברות. בכך הושם גם קץ לשמועות לפיהן מעוניינת צ'לסי בבלם בולטון, טל בן חיים.

מנישה עצמו היה נרגש: "קיבלתי הצעות מאירופה, אבל ההצעה ממועדון כמו צ'לסי הפכה ליחידה שרציתי כשהגיעה". הוא מעריץ את מוריניו: "עוד כששיחקתי בבנפיקה ובפורטו הוא היה האליל שלי. אני לומד ממנו המון. הייתי צריך להיות לא נורמלי כדי לדחות הצעה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully