וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך בחצי הגמר באדלייד

5.1.2006 / 18:30

הצמד הישראלי ניצח ברבע הגמר את גוצ'יוני והילי האוסטרלים 7:6, 1:6, 4:10. אובזילר הודחה בידי הנטיחובה, פדרר בחצי הגמר בדוחא

צמד הטניסאים הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, המשיכו היום (חמישי) ברגל ימין את פתיחת העונה שלהם, אחרי שעלו לחצי גמר טורניר אדלייד באוסטרליה. רם וארליך גברו ברבע הגמר על הצמד המקומי כריס גו'ציוני ונתן הילי 7:6, 1:6, 4:10. אין טעות בתוצאה. לפי התקנון החדש בסבב המקצועני (למשחקי הזוגות), במקרה של שיוויון 1:1 במערכות, עולים הזוגות לשובר שיוויון, כשהמנצחים הם הראשונים שמגיעים ל-10 נקודות.

יריביהם של ארליך ורם בחצי הגמר באדלייד יהיו חאבייר מאליס הבלגי ומארק פיליפוסיס האוסטרלי.

אובזילר הפסידה ברבע הגמר באוקלנד

ציפי אובזילר לא עלתה עם רגשי נחיתות למשחק מול הסלובקית דניאלה הנטוחובה, המדורגת 2 בטורניר אוקלנד, על סך פרסים של 145 אלף דולר. אובזילר נתנה קרב, אבל בסופו של דבר לא יכלה ליריבתה, ונוצחה בשלוש מערכות קשות - 7:5, 3:6, 7:5. בכל מקרה, ההישג היפה וההגעה עד רבע הגמר יקנו לאובזילר נקודות בדירוג ה-WTA בשבוע הקרוב.

הרוסיה מריה קירילנקו, המדורגת 4 בטורניר, הפסידה לבת ארצה ורה זבונרבה - 6:2, 6:0. הצרפתיה מריון ברטולי העפילה גם היא לחצי הגמר לאחר ניצחון על הגרמניה יוליה שרוף - 0:6, 2:6.

פדרר בחצי גמר דוחא

המדורג ראשון בעולם, רוג'ר פדרר, העפיל לחצי גמר טורניר דוחא בקטאר לאחר ניצחון על הקפריסאי, מרקוס בחאדטיס, 4:6, 3:6.

הקפריסאי בן ה-20 עשה צרות לשווייצרי בפעם האחרונה בה נפגשו ואפילו לקח לו מערכה, אך הפעם פדרר לא נראה מוטרד. יריבו של פדרר בחצי הגמר יהיה טומי האס הגרמני שהדיח בחצי הגמר את מיכאל יוז'ני הרוסי.

הפתעה מרעישה נפלה בטורניר היחידים של אדלייד, שם הודח לייטון יואיט המקומי כבר בסיבוב השני. פיליפ קוהלשרייבר הגרמני בן ה-22 גבר על האוסטרלי 3:6 0:6 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully