וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דקאר: פטרהנסל חזר לעניינים

4.1.2006 / 16:24

אלוף הראלי מהשנה שעברה, שהסתבך בקטע הרביעי, ניצח בחמישי וצימק את הפער מסאינז ל-9 דקות. קבוצת פולקסוואגן מובילה

מארגני ראלי דקאר יתקשו להיזכר בפתיחה כל כך מוצלחת ומותחת של המירוץ הקשה בעולם. בתום חמישה קטעים, קיבלנו את בכירי הנהגים בעולם בצמרת הדירוג. השלישיה המובילה של מיצובישי, החמישיה של פולקסוואגן וז'אן לואי שלסר המופלא, שהוא הבוס של עצמו - כולם נמצאים בתשיעיה המובילה.

היום החמישי בראלי דקאר היה מצוין עבור אלוף השנה שעברה, סטפן פטרהנסל הצרפתי, מקבוצת מיצובישי. פטרהנסל, 8 פעמים אלוף הראלי, פיצה על קטע רע במיוחד אתמול (איבד 18 דקות בגלל טעות בניווט) וניצח את הקטע שהתחיל בקוואראזאט והסתיים בטאן-טאן (350 קילומטרים). הפעם, פטרהנסל הוביל מתחילת הקטע ועד לסיומו והקדים ב-1:12 דקות את הרוקי האמריקאי מארק מילר, מקבוצת פולקסוואגן, שעלה למקום הרביעי הכללי. בעקבות הניצחון, פטרהנסל עלה למקום התשיעי בדירוג הכללי והוא רחוק ב-9 דקות מקרלוס סאינז.

הספרדי שמוביל במירוץ, סיים הפעם את הקטע במקום התשיעי. יוטה קליינשמיט הגרמניה, בת קבוצתו של סאינז, סיימה במקום השביעי וקיצצה את הפער ממנו ל-1:28 דק' בלבד. גולש הסקי לשעבר, לוק אלפאנד, עלה למקום השלישי בדירוג הכללי.

יום מוצלח היה גם לז'אן לואי שלסר, שממשיך להתקדם. הפעם הוא סיים במקום הרביעי ועלה למקום השמיני בדירוג הכללי.

מחר (חמישי) יתקיים הקטע השישי, שיצא מטאן-טאן בצפון מרוקו ויסתיים בזורט, שבמרכז המדבריות. זה יהיה הקטע הקשה ביותר בראלי עד עכשיו, כשאורכו לא פחות מ-444 קילומטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully