וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך 17 ליטר דלק כדי להקיף אותו"

פיני גרשון חושב על דרכים לעצור את סחורצאניטיס הענק מאולימפיאקוס ומוסיף: "ומחירי הדלק עלו". המשחק ישודר ב-20:45 בערוץ 33

מכבי תל אביב ערכה אמש (רביעי) את האימון המסכם לקראת אולימפיאקוס מחר ביורוליג. כל השחקנים התאמנו, כולל ניקולה וויצ'יץ' שהתאושש מהפציעה הקלה ממשחק הגביע בראשון לציון.

מאמן מכבי, פיני גרשון, התייחס ליריבה ואמר: "לעומת המשחק הראשון אנחנו קצת יותר טובים היום. מצד שני גם קבוצה שמנצחת 15 הפרש בברצלונה לא יכולה להיות רעה. יש להם 10 שחקנים והמאמן דואג לשתף את כולם. כל אחד יכול לתפוס יום כך שקשה להתרכז בשחקן זה או אחר. נכון שבחוץ הם פחות טובים עד עכשיו. זה משחק שתלוי בנו ונצטרך לעשות הכל כדי לעבור אותו בשלום. לא שיחקנו השבוע וזה לא עשה לי את הלילות יותר קלים".

על הענק היווני, סופוקליס סחורצאניטיס, אמר גרשון: "לכל קבוצה קשה איתו. צריך 17 ליטר דלק כדי להקיף אותו ומחיר הדלק עלה. נשתמש בכל האמצעים כדי לעצור אותו אבל לא תמיד מספיק הדלק. השחקן הזה בדרך ל-NBA ואין לי ספק בכך".

גרשון סיכם: "אני לא יכול להעריך איך יראה המשחק אחרי שלא שיחקנו הרבה זמן. הפסקה כזו לא טובה לשתי הקבוצות. חיים קלים זה לא הולך להיות".

דרק שארפ: "קווינסי לואיס הפתיע אותנו במשחק הראשון ככה שהפעם ניתן לו תשומת לב מיוחדת. זה משחק בית והכל תלוי בנו. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים לא צריך לדאוג".

ניקולה וויצ'יץ': "אני מרגיש הרבה יותר טוב. ההרגשה מיוחדת לחזור לשחק בנוקיה אחרי הפגרה. אני חושב שניראה יותר טוב. יהיו לנו חיים קשים מול שחקני הפנים שלהם ונעשה את המקסימום". כשנשאל לגבי החוזה שלו, שמסתיים בסיום העונה, אמר וויצ'יץ' לאתר המכבי.קום: "אני לא מסתכל כל כך רחוק, אבל אני יכול לומר שהכל פתוח. כרגע אני רק רוצה שהאוהדים שלנו יהנו מכדורסל טוב, ואת הדברים האחרים נשאיר לזמן אחר. ה-NBA נותר עדיין חלום עבורי, כמובן, אבל אני לא אלך לשם בכל מחיר. אני רוצה לחשוב רק על כדורסל עכשיו, ועל איך להמשיך ולהשתפר עם מכבי".


מייסיאו באסטון: "צריך למנוע מהם סלים קלים כמו שהם השיגו במשחק הראשון ולהישאר קשוחים. אנו מגיעים למשחק הזה רעננים, ואני מקווה שתראו שיפור בהגנה. אנו פייבוריטים בגלל הביתיות".

אחרי שניצחה את מכבי ביוון בסיבוב הקודם, מגיעה הפעם אולימפיאקוס להיכל נוקיה ותפגוש מכבי במצב רוח אחר לגמרי. מכבי מתחזקת ממשחק למשחק, וחוזרת להראות ניצוצות מהכדורסל שאפיין את אלופת אירופה של השנתיים האחרונות. ובכל זאת, הסנטר של הקבוצה, לזארוס אגאדקוס, מנסה לשדר ביטחון לקראת המשחק של קבוצתו מחר (חמישי) בהיכל נוקיה: "הקבוצה שלנו מראה סימני התאוששות, והוכחנו כבר שאנחנו לא פוחדים מאף אחד", אמר לאתר היורוליג, "אנחנו לא מהססים להגיד שאנחנו רוצים לחזור מישראל עם ניצחון. עוד לא הבטחנו לעצמנו כלום עם השלושה ניצחונות הרצופים שלנו, למרות שזה עשה לנו כריסמס שמח. אנחנו כרגע נותנים רק 50 אחוז מהיכולת שלנו".

מאמן אולימפיאקוס, יונאס קזלאוסקאס, אמר כי "המשחק הזה הוא אתגר גדול עבורנו, כי אנחנו נרצה לראות איך אנחנו חוזרים מחופשת החגים, ושנית, נראה איך אנחנו מתמודדים עם אלופת אירופה בבית שלה. אנחנו באים לת"א על מנת לנצח, ואני מזהה בעיני השחקנים את האמונה שהם יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום".

בשל הדיווחים על מצבו של ראש הממשלה, אריאל שרון, ישודר המשחק בערוץ 33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully