וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונס צפוי להיות מפוטר בימים הקרובים

4.1.2006 / 13:53

באנגליה טוענים כי הסקוטי לא יאמן את ניוקאסל בשבת. אלרדייס מועמד להחליפו. בולטון תצרף שוער מעומאן, בנג'אני בדרך לפומפי

באנגליה מפרסמים הבוקר כי ימיו של מנג'ר ניוקאסל, גרהאם סונס, ספורים והוא עשוי להיות מפוטר בימים הקרובים. ייתכן כי סונס לא ידריך את הקבוצה בסיבוב הגביע ביום שבת מול מאנספילד. דירקטוריון ניוקאסל התכנס לאחרונה ודן בעתידו של סונס. המועמד המועדף להחליף אותו הוא סם אלרדייס, מנג'ר בולטון, וניוקאסל שוקלת לפצות את בולטון כספית בתמורה למאמן. גם גלן רודר, מנג'ר ווסטהאם בעבר, מועמד.

במקביל, ניוקאסל שוקלת לצרף את ניקולאס אנלקה, חלוץ פנרבחצ'ה, שהצהיר לאחרונה כי בכוונתו לחזור לפרמייר ליג. אנלקה עשוי להחליף את מייקל אוואן, שנותח אתמול וייעדר כשלושה חודשים. "אני לא יודע מתי אעזוב את טורקיה, בקיץ הקרוב או כמה חודשים לפני כן, אבל זה יהיה לאנגליה. הכוונה היא להגיע למועדון גדול, שיגרום לי להתקדם".

עוד באנגליה: בולטון תצרף בימים הקרובים שוער מעומאן, אל עלי חסבי בן ה-24, ששיחק בלין אוסלו הנורווגית ויחתום באצטדיון ריבוק לשלוש וחצי שנים. מנצ'סטר סיטי, שתארח הערב (רביעי) את טוטנהאם, השלימה את החתמתו של קשר אספניול, אלברט ריירה.

פורטסמות של אלכסנדר גאידמק, ששחררה את לורן רובר לבנפיקה ליסבון, קרובה להחתמתו של מוארוארי בנג'אני, חלוץ מונאקו. במקביל, פורטסמות תנסה לצרץ חלוץ אחר, כריס סטון מסלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully