וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר ופרגוסון מרימים ידיים

4.1.2006 / 14:14

שני המנג'רים מודים: צ'לסי אלופה, "נמצאת בליגה אחרת". ויירה: "אין לי תחליף בארסנל". פטריס אוורה מתקרב לאולד טראפורד

אחרי התיקו 0:0 מול ארסנל, מנצ'סטר יונייטד מרוחקת 13 נקודות מצ'לסי שבמקום הראשון, ולמנג'ר אלכס פרגוסון לא נותר אלא להודות: "אף אחד בליגה לא יכול להתקרב לצ'לסי כרגע. העקביות המדהימה שלהם משאירה את כל השאר הרחק מאחור. הם לא מציגים יכולת מדהימה, אבל העקביות שלהם מרשימה. לא אכפת להם לנצח רק 0:1. למעשה, מצדם הם היו מסתפקים לנצח 0:1 כל שבוע.

"אנחנו הוצאנו שמונה נקודות מ-12 אפשריות במשחקי חג המולד, והלוואי שהיינו מוציאים יותר. אבל אנחנו בכל זאת רוצים להישאר כמה שיותר קרוב אליהם, רק אם במקרה הם ייפלו איפשהו".

הריאליזם של פרגוסון לא פסח על ארסן ונגר, שהודה גם הוא: "כרגע צ'לסי נמצאת בליגה אחרת. זו קבוצה בוגרת וחזקה, עם הרבה אמונה".

עוד במנצ'סטר: פטריס אוורה, מגנה השמאלי של מונאקו, בדרך לאולד טראפורד. היונייטד כנראה תגבור על אינטר האיטלקית במירוץ אחר השחקן, שמעוניין לעבור למועדון הפאר האנגלי. השחקן סירב להתאמן בימים האחרונים לאחר שנודע לו על ההתעניינות של יונייטד בו ובקשיים שמערימה מונאקו.מנכ"ל הקבוצה כבר הודה: "הניסיון שלי לימד אותי שאי אפשר להשאיר שחקן בקבוצה בניגוד לרצונו".

ויירה: "ארסנל מתגעגעת אליי"

קשרה הצרפתי של יובנטוס, פטריק ויירה, מתעקש שארסנל מתקשים לנצח בגלל עזיבתו: "אני לא רוצה להישמע יומרני מדי, אבל אני באמת חושב שההיעדרות שלי מהקישור של הקבוצה פוגע בה. המועדון נפגע פסיכולוגית מההעזיבה שלי. עזבתי את לונדון ומאז אין לי שם תחליף".

עוד אצל התותחנים, קרלוס ולה המקסיקני הודיע כי יגיע בקרוב לאנגליה כדי לקיים שיחות עם המועדון הלונדוני בקשר לעתידו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully