וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והתפוז הולך לפן סטייט

4.1.2006 / 8:53

אחרי שלוש הארכות בעט קווין קלי לשער שדה והעניק לליונס ניצחון ב"אורנג' בול" על הסמינולס מפלורידה סטייט - 23:26

הבמה האחרונה לפני העימות בין רג'י בוש ומאט ליינארט ו-וינס יאנג התפנתה לפנות בוקר. הפן סטייט ליונס זכו באורנג' בול, אחרי ניצחון על הפלורידה סטייט סמינולס - 23:26, במרתון שנמשך שלוש הארכות. רק ב-1 בלילה שעון מזרח (8 בבוקר שלנו) בעט קווין קלי מ-29 יארד לשער שדה, וג'ו פאטרנו, המאמן בן ה-79 של פן סטייט, לא יכול היה להיות מאושר יותר: "אני זקן מדי בשביל זה. 1 בלילה? זה הרבה אחרי שעות השינה הרגילות שלי".

לליונס היו הזדמנויות קודמות לנצח, אבל קלי הפרשמן לא עמד בלחץ והחטיא שני שערי שדה. פאטרנו לא אמר מילה, רק טפח לו על הגב. וזה עזר.

בצד השני עמד בובי בוודן בן ה-76, ראשון במאזן נצחונות מאמני הקולג'ים בהיסטוריה, כשאחריו פאטרנו. למרבה ההפתעה, למרות ההעפלה לבול היוקרתי, המאזן הסופי של הסמינולס, 5:8, הוא הגרוע ביותר בעידן בודן מאז 1981. פאטרנו ובודן לא רצו למקד על עצמם את תשומת הלב: "השחקנים שיחקו מאוד מאוד קשה. היה משחק חזק", הסכימו השניים.

אוסטין סקוט הגיח לטאצ'דאון כדי להעלות את פן סטייט ל-0:7, לפני החזרת בעיטה של ווילי ריד ומסירה של דרו וות'רפורד לטאצ'דאון של לורנצו בוקר, שהפכו את התוצאה. החטאת נקודת הבונוס במהלך הזה התבררה כמשמעותית, מכיוון שטאצ'דאון של אית'ן קילמר וסייפטי של הליונס העלו אותם ליתרון בן שלוש נקודות. שער שדה של גארי סיסמסיה שלח את המשחק להארכה. בראשונה לא נרשמו הבקעות, ובשניה הבקיעה כל קבוצה טאצ'דאון. רק בשלישית הכריע קלי את המשחק.

וות'רפורד המפסיד מסר ל-259 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. מספרים כמעט זהים היו לקוורטרבק המנצח, מייקל רובינסון, עם 255, 1 ו-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully