וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ממשיך להתלונן

3.1.2006 / 18:07

המאמן הפורטוגלי טוען שההתאחדות האנגלית והתקשורת מתייחסות באופן לא שוויוני לשחקני צ'לסי ולשאר שחקני הליגה

התאחדות הכדורגל האנגלית לא תפעל נגד נייג'ל ריו קוקר, קשרה של ווסטהאם יונייטד, לאחר הפגיעה שלו במייקל אסיין. הגנאי נאלץ לרדת מהמגרש לאחר 13 דקות בלבד במשחק בין צ'לסי לווסטהאם לאחר הפגיעה בקרסול שספג. ריו קוקר לא ספג אפילו כרטיס צהוב על הפגיעה.

בניגוד לשופט, מוריניו לא עובר על כך בשתיקה. המאמן הפורטוגלי מאשים את ההתאחדות במוסר כפול: "אסיין לא מסוגל ללכת. אני לא מתלונן על שחקן ווסטהאם, אבל אני יכול לדמיין מה היה קורה אם אסיין היה עושה את העבירה הזו. אני יכול לדמיין מה היה קורה אם כל שחקן צ'לסי היה עובר את העבירה שעשה סטיבן ג'רארד נגד ניוקאסל. אף אחד לא קרא להשעות את ג'רארד".

מוריניו טוען שכל דעת הקהל באנגליה מוטית נגד הכחולים של אברמוביץ': "את הפאולים של אסיין ראיתי בטלוויזיה 15 פעם, את של ג'רארד רק פעמיים. ההתאחדות רודפת אחרי אסיין, אך לגבי אחרים מתנהגת בסלחנות. צריך להתייחס לכולם בצורה שווה", אמר המאמן.

צהובוני אנגליה תיעדו היום על שערי העיתון תמונות גדולות של העבירה של ג'רארד שאליה מתכוון מוריניו. שחקן ליברפול נראה כשהוא דורך באגרסיביות על קווין נולאן, שחקנה של בולטון, ומאמן הוונדררס, סאם אולדרדייס, טען שהעבירה נעשתה במכוון. דווקא נולאן עצמו היה זה שהגן על השחקן וטען: "לדעתי, זה לא היה בכוונה תחילה, אלו דברים שקורים בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully