וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נסלח ללוני"

3.1.2006 / 15:09

אוהדי מכבי ת"א זועמים על הבעלים של הקבוצה, שבעבר דחה הצעה של לב לבייב לרכישת המועדון: "לוני לא חושב על טובת הקבוצה"

מאז שנודע לאוהדי מכבי ת"א שהמיליארדר היהודי לב לבייב רכש את יריבתם העירונית הפועל ת"א, הם רותחים מכעס. בעבר התעניין לבייב ברכישת הקבוצה שלהם, אך הבעלים הנוכחי, [[לוני הרציקוביץ']], דחה את ההצעה.

אבי דוד ובועז קלדרון מארגוני האוהדים של מכבי מסרו בתגובה לאירועים האחרונים: "לעולם לא נסלח ללוני הרציקוביץ' על כך שפספס את ההזדמנות הזאת. הבן אדם חושב רק על עצמו ולא על הקבוצה ולא מוכן לשחרר אותה. אם באמת הייתה חשובה לו טובת הקבוצה הוא היה מוכר אותה לבן אדם עם כסף, שמוכן להשקיע בענף ומאמין בו".

האוהדים אף סבורים שהמהלך של לבייב יתברר כטעות מצדו: "אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים, במקרה הזה הוא נתן כסף לקבוצה בלי אוהדים. אי אפשר להרוויח כסף מקבוצה עם 5,000 אוהדים". עם זאת, הם זועמים על הרציקוביץ', שתרם לחיזוק היריבה העירונית השנואה.

הכעס על הרציקוביץ' נובע גם מהכישלון של מכבי העונה: "הוא ידע לפזר הבטחות לפני העונה, ועכשיו הוא לא מתבייש למכור את הכוכבים שלו בלי להביא להם תחליף בהרכב. העונה לא גמורה, מכבי רחוקה רק כמה נקודות מהמקום שמוביל לאירופה, אבל הוא לא מוכן למלא את הבקשה של המאמן שהוא מינה ולהשקיע בשחקנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully