וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלושה, בבקשה

3.1.2006 / 11:06

אחרי דיק ורמיל, מייק טייס ודום קייפרס הועזבו מתפקידם גם מייק מארץ, מייק שרמן וג'ים האסלט. מהפכת מאמנים ב-NFL

מהפכת המאמנים ב-NFL נמשכה אתמול. אחרי שדיק ורמיל, שהודיע על פרישה מהקנזס סיטי צ'יפס ומפוטבול, מייק טייס, מאמן המינסוטה וייקינגס, ודום קייפרס, מאמן יוסטון, קיבלו עוד שלושה מאמנים הודעה שלא ימשיכו בתפקידם: ג'ים האסלט, מאמן הסיינטס, מייק מארץ, מאמן הראמס ומייק שרמן מהגרין ביי פאקרס.

מייק שרמן הוביל את הפאקרס לעונה מזוויעה של 12:4, הגרועה ביותר שלהם מאז הגיע ברט פארב לקבוצה. פארב, אגב, יהיה מעוניין להמשיך אם הקבוצה תמנה את סטיב מריוצ'י, חברו הטוב, שפוטר מאימון הליונס לפני חג ההודיה.

ג'ים האסלט עלה על העצבים של ניו אורלינס. מאז הוביל את הסיינטס לפלייאוף היחיד בתולדותיה בעונת 2000, הקבוצה הלכה מדחי אל דחי והעונה סיימה במאזן נורא של 13:3 (אבל עם בחירה 2 בדראפט). האסלט, שהאשים בתחילת העונה את הפיטסבורג סטילרס של שנות ה-70 בנטילת סמים אסורים, אמר: "הרקורד שלנו לא מספיק טוב, ובמצב כזה היה ברור שהקבוצה דורשת שינויים".

מייק מארץ בן ה-54 עזב את הראמס במהלך העונה בגלל בעיות לב, אבל רשמית עדיין היה מאמן הקבוצה. כעת הסתיימה ההתקשרות, אחרי שש שנים כמאמן ראשי. סט. לואיס הרשימה עם מארץ ב-2001, כשהגיעה לסופרבול, אבל מאז ההפסד לניו אינגלנד פטריוטס בגמר, לא הצליחה להתאושש. מאזנו של מארץ: 36:56.

מוקדם יותר פיטרו היוסטון טקסאנס את דום קייפרס, שכשל מלהביא את הקבוצה להישגים מאז נכנסה לליגה ב-2002, מינסוטה אמרה שלום למייק טייס ו-ורמיל הודיע כי הוא עוזב את קנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully