וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפר לא מצפה שיבינו אותו

3.1.2006 / 11:52

הרכז חזר לכדורסל, והסביר מדוע עזב: "לא הייתי מרוצה מהחיים שלי". והוא לא שוכח להודות להפועל. "הם התנהגו ללא דופי"

לא הרבה אנשים האמינו שדורון שפר יחזור אחרי אימונים בודדים וחצי שנה בלי כדורסל ל-35 דקות בהופעת הבכורה המחודשת שלו. אבל אפי בירנבוים נתן לו את הקרדיט, והאייס מן תרם 13 נקודות ומשחק יציב, למרות כמה איבודים בדקות הסיום.

לאחר המשחק דיבר שפר על הסיבות שגרמו לו לעזוב את הפועל והכדורסל, ולחזור אליו אחרי תקופה קצרה. "הייתי בשלושה חודשים האחרונים בברזיל. הרגשתי שאני צריך לקחת מרחק מהחיים הקודמים שהיו לי", אמר שפר. "לא הייתי מרוצה מהחיים שלי בתור שחקן, אבא וכו'. ההחלטה לא היתה קלה, אבל היה לי ברור שאני רוצה לעשות את הצעד הזה. נקודת האור בסיפור היתה ההתנהלות של הפועל ת"א מולי. היו להם את כל הסיבות לדחות אותי, אבל הם התנהגו איתי ללא דופי, בעיקר שאול".

דורון, שפרישותיו החוזרות וחזרותיו הנשנות גרררו כל מיני תגובות, לא מתרגש ממה שאומרים עליו, וממשיך להתרכז בפנימיות. "התגובות אלי מגוונות, ואני לא מצפה שאף אחד יבין אותי. אני רק משתף בכנות במה שאני מרגיש. יכולים לשלוח חצים ולהגיד שהתחרפנתי, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני יד ביד עם האגודה והאוהדים האלה".

שפר, שאמר כמה פעמים כי פרש מהכדורסל מתוך מיצוי, טוען שהחזרה שלו למשחק הפעם אמיתית וכנה. "בעולם של צביעות ואלימות ההנהלה של הפועל ת"א היתה ממש נקודת אור. אני רוצה לחזור. היה ליברור שזה יקרה, הייתי צריך לעבור את מה שראיתי ועכשיו אני מהותית מרגיש אחרת ושמח להיות כאן. את הכדורסל תמיד אהבתי, תמיד אוהב. הדברים שצוטטו לא היו נכונים. אבל זה מאחורינו, אני שמח להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully