וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה עשר

2.1.2006 / 22:52

בן חיים ירד לספסל ב-2:2 של בולטון מול ליברפול, שסיים עבור בניטז 10 ניצחונות רצופים. בניון בישל גול ללמפארד בהפסד 3:1 לצ'לסי

צ'לסי הגדילה הערב ת הפער בפסגה. יוסי בניון פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בהפסד ווסטהאם לצ'לסי 3:1 באפטון פארק. נגיחה של הישראלי בדקה ה-25, סיימה ערבוביה ברחבת ווסטהאם, כאשר פרנק למפארד כבש את הראשון לאלופה. למפארד, פעם שחקן ווסטהאם, זכה לשריקות בוז מאוהדי הפטישים בדקות הפתיחה.

ווסטהאם חזרה עם שער בזק של מרלון הרווד בפתיחת המחצית השניה, אבל אז הגיע הרגע של הרנן קרספו. פחות מדקה לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-60, כבש החלוץ הארגנטיני את שער היתרון לכחולים והשביעי שלו העונה. דידייה דרוגבה כבש את השביעי האישי שלו 9 דקות לסיום.

בולטון - ליברפול 2:2

טל בן חיים שילם על הטעות במשחק ההפסד מול מנצ'סטר יונייטד ופתח את המשחק על הספסל. ליברפול הגיעה למשחק עם שיא של 10 ניצחונות רצופים, בידיעה שצ'לסי גברה כבר על ווסטהאם. למרות שליטה ברוב שלבי המשחק הוונדררס הוציאו את כל הנקודות בריבוק סטדיום.

ראידי ג'אידי הקפיץ את הקהל הביתי כבר בדקה ה-9, לאחר שניצל הרחקה לא טובה של הגנת ליברפול אחרי בעיטת עונשין כדי לנעוץ את הכדור ברשת.

ואז הגיעה המחצית השניה המצוינת. ליברפול מצאה את השוויון רק בדקה ה-67. ג'רארד הוכשל ברחבה אחרי פריצה לרחבה ובעט את הפנדל פנימה. ליברפול המשיכה לתקוף אבל דווקא בולטון מצאה את השני בדקה ה-71 כשדיוף המשיך פנימה כדור רוחב של דייויס. ליברפול לא נשברה ומצאה את השוויון בדקה ה-81 מרגלי גארסיה. מיד אחר כך אלרדייס הכניס למגרש את בן חיים בדקה ה-83 בשביל לשמור על התוצאה. בעקבות התיקו ליברפול התרחקה לכדי 17 נקודות מצ'לסי.

ניוקאסל - מידלסברו 2:2

אחרי שני הפסדים רצופים והמכה שספגה ניוקאסל עם פציעתו של אואן, נחלצה ניוקאסל מהפסד ביתי למידלסבורו. חאבייר סולאנו העלה את ניוקאסל ליתרון בדקה ה-27, אבל אייגביני יעקובו מצא את השוויון בדקה ה-54. ג'יימי פלויד הסלביינק ההולנדי, ששמו עלה השבוע כמחליף אפשרי לאואן כבש בדקה ה-87 ונראה היה שהניצחון הולך לאורחים. אבל לי קלארק הציל את הזברות בכדור מהאויר מחוץ לרחבה בדקה ה-90.

אברטון - צ'רלטון 3:1

אברטון השיגה 3 נקודות חשובות בקרב על ההישרדות, כשניצחה בגודיסון פארק את צ'רלטון והשיגה ניצחון שני ברציפות. ג'יימס ביטי כבש ראשון בדקה ה-9 בפנדל לפני שמאט הולנד האירי השווה בדקה ה-18. טים קהיל בצמד החזיר את הנקודות מרסי בדקות ה-41 וה-59.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בלקבורן - פורטסמות 1:2

פורטסמות, שאת חציה רכש אלכסנדר גיידמק, בנו של ארקדי, ספגה הפסד ליגה נוסף, הפם בבלקבורן. מתיו טיילור הפתיע כשהעלה את פומפי ליתרון כבר בדקה השלישית, אבל פדרסן בדקה ה-9 ודיקוב בדקה ה-39 הפכו את התוצאה.

יתר המשחקים:

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 2:1
בירמינגהאם - וויגאן 0:2
פולהאם - סנדרלנד 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully