וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון ליש"ט

2.1.2006 / 6:03

זה הסכום שמבטיח ארקדי גיידמק להוציא על רכש, אם יצליח במו"מ לרכישת פורטסמות' האנגלית. בנו של גיידמק מיועד לנהל את הקבוצה

האם ארקדי גיידמק מתקרב עוד יותר לרומן אברמוביץ'? "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" מגלים הבוקר (שני), כי המיליארדר מנהל משא ומתן עם מילאן מנדריץ', בעלי הקבוצה האנגלית, לרכישת 50 אחוז מהמניות, שתקנה לו את השליטה בקבוצה.

באנגליה פורסמו ידיעות לפיהן המיליארדר הרוסי-ישראלי הבטיח להקצות לקוצה סכום של 100 מיליון ליש"ט (כ-800 מיליון שקלים) לטובת רכש. אם תתבצע העסקה, הבעלים הרשמי יהיה בנו של גיידמק, סאשה. זאת בשל חוקי פיפ"א, שאינם מאפשרים בעלות צולבת של שתי קבוצות. מנדריץ', שהציל את פורטסמות' מפשיטת רגל ולקח אותה לפרמייר ליג, מעוניין למכור את הקבוצה ונפגש לאחרונה גם עם אברמוביץ'. ההערכות באנגליה הן ש-30 מיליון ליש"ט יגרמו לו להנהן.

בפורטסמות' שיחקו בעונה שעברה איגביני יעקובו ואיל ברקוביץ', בטרם חזר הקשר לישראל. החלוץ עבר למידלסברו, כשבשנים האחרונות נחשב לאחד מעמודי התווך של פומפי, לאחר שהיה מלך שעריה בשנתיים האחרונות. בפורטסמות סרבו להתייחס לנושא.

בעניין בית"ר ירושלים, מוסיף עודד זרגרי מ"הארץ": מאמן בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, הבהיר לנציגי הבלם תומר בן יוסף, כי השחקן "לא הולך לשום מקום", לאחר ששמע כי הוא מעוניין לצאת לאירופה. בתחילת העונה חתם בן יוסף בבית"ר לשלוש שנים, כאשר בחוזהו ישנו סעיף שיחרור לאירופה. בן יוסף משתכר כמאה אלף דולר בעונה, וכעת אמור חוזהו להיפתח ולהשתדרג משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully