וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברקלי יצטרף לעירוני רמת גן

שגיא ניר

1.1.2006 / 20:04

הגארד שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA ה-200 עשוי לשחק מול הגבעה במקום קווין רייס הפצוע. יתכן כי יחליף את קי מדיסון

עירוני רמת גן מחפשת חיזוק. העולה החדשה, שסובלת מפציעה של הגארד קווין רייס ויכולת בעייתית של הפורוורד קי מדיסון, הנחיתה היום (ראשון) בארץ את הגארד האמריקאי אריק ברקלי (27, 186), כמחליף פוטנציאלי לאחד משני הזרים.

"קי מדיסון מאכזב, ולא מממש את הפוטנציאל שלו. אם הוא לא יוכיח את עצמו יתכן כי הוא יהיה זה שיוחלף", אמר יו"ר עירוני רמת גן, בני ברנר. הפורוורד מאכזב מאוד את מאמן הקבוצה, דני פרנקו, שכבר ביקש מההנהלה להחליפו, אבל הזר שהגיע, ברקלי, משחק בעמדת הגארד ולא ברור האם הוא יהיה זה שיחליף את מדיסון המאכזב.

רמת גן איבדה לפני שבוע את קווין רייס שנפצע בשריר הירך האחורי. אם בארקלי, ששיחק בעונה שעברה מספר חודשים בלאריסה היוונית, ירשים, הוא צפוי להירשם ולשחק במקומו במשחק היום(שני) בגבעת שמואל. ברקלי שיחק בעבר במכללת סנט ג'ונס, ונבחר במקום ה-28 בדראפט 2000 על ידי פורטלנד טריילבלייזרס, אך מיעט לשחק בה, הועבר לסן אנטוניו ומשם לשיקגו, לפני שנפלט לאירופה.

"דברים לא נראים טוב אצלנו בתקופה האחרונה, ואנחנו צריכים להתחזק", אומר ברנר. ברמת גן לא צפויים לשחרר את רייס למרות חוסר הודאות לגבי מועד החלמתו. לכן, במידה וברקלי יוכיח את עצמו, לא פוסלים בקבוצה אפשרות לשחק עם שלושה גארדים אמריקאים ולשחרר את מדיסון, מה שישאיר את טונג'י אוואג'ובי כגורם המשמעותי היחיד באיזור הצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully