וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דקאר: סאינז ניצח גם בקטע השני

1.1.2006 / 18:54

נהג מירוצי הראלי הספרדי, השלים ניצחון בשני קטעים באריופה בהופעת הבכורה שלו בראלי דקאר. מיום שני, תחילת המסע באפריקה

קרלוס סאינז, נהג מירוצי הראלי שעורך השנה הופעת בכורה בראלי דקאר, לא איכזב היום (ראשון) את מעריציו הספרדים שבאו לעודד אותו בעיר מלאגה וניצח בקטע השני, שהתחיל בעיר הפורטוגלית פורטימאו והסתיים כעבור 115 קילומטרים בעיר הים-תיכונית הספרדית.

סאינז הקדים ב-25 שניות את לוק אלפאנד ממיצובישי, כאשר נסאר אל-אטיה מב.מ.וו סיים שלישי. סאינז הגדיל את יתרונו בדירוג הכללי לאחר שני קטעים ל-3:45 דקות. הנהג הספרדי נהנה ממסלול קליל ומהיר בקטע השני, כזה שדורש בעיקר מיומנות נהיגה במירוצי ראלי רגילים. המבחן האמיתי שלו יחל באפריקה, לשם הוא עבר יחד עם שאר הנהגים לקראת תחילת הקטע השלישי. הדיונות של מדבר סהרה הן חלק משטח שסאינז עדיין לא התנסה בו ויהיה מעניין לראות איך הוא יעמוד בזה. "לא יכלתי לפתוח את ראלי דקאר הראשון שלי בצורה טובה יותר", אמר סאינז המאושר בסיום הקטע השני.

אלוף הראלי לשעבר, הירושי מאסוקה היפני ממיצובישי, סיים במקום הרביעי בקטע השני והוא מדורג במקום השישי הכללי. נאני רומא, לשעבר אלוף הראלי באופנועים, סיים חמישי בקטע והוא מדורג במקום השלישי הכללי. מי שסוגר את השישיה הראשונה בתום שני קטעים הוא הצרפתי הוותיק, סטפן פטרהאנסל, שאיבד זמן אחרי שנאלץ להחליף גלגל.

פולקסוואגן, קבוצתו של סאינז, רשמה יום נהדר כשגם ברונו סאבי, מארק מילר ויוטה קליינשמיט, נכנסו לעשיריה הראשונה.

מי שמוביל אחרי שני הקטעים הראשונים במירוץ האופנועים הוא רובן פארייה הפורטוגלי. פארייה רוכב על אופנוע מדגם KTM, אלא שהוא לא שייך לקבוצה אלא עושה זאת באופן פרטי. איזידר אסטבה פויול הספרדי מדורג במקום השני.

ביום שני הראלי יחל את דרכו ביבשת אפריקה. המשתתפים עזבו את דרום ספרד ועברו במעבורת לעיר המרוקאית נאדור, משם הם יצאו לקטע של 314 קילומטרים עד לעיר אל ראשידיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully