וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק ספרד: על ואן בומל, גברי, בקהאם ורונאלדו

1.1.2006 / 16:57

ההולנדי של בארסה חזר להתאמן, וגברי מתחיל לפזול לצדדים. רונאלדיניו מחמיא לבקהאם, ובריאל מנסים להכשיר את רונאלדו לארסנל

קשרה ההולנדי של ברצלונה, מארק ואן בומל, חזר לאימונים אחרי פציעה בקרסול שהשביתה אותו למשך שישה שבועות. "הרגשתי מצוין במהלך האימונים, הרגשתי את הכדור והתאמנתי עם השחקנים. אני אופטימי, ונראה כי אוכל לחזור כבר למשחק הגביע הקרוב".

גברי, שחוזהו בקבוצה יסתיים בתום העונה, מעוניין להישאר בברצלונה, אך בקבוצה עדיין לא פתחו עימו במשא ומתן לגבי העונה הקרובה, עובדה הרומזת לגברי להתחיל לחפש אופציות במקומות אחרים. "האופציה הראשונה שלי היא ברצלונה, אבל נראה לי לי שכדאי שאקשיב גם לאנשים אחרים", אמר הקשר שהושבת במהלך העונה שעברה בגלל פציעה בקרסול ואיבד את מקומו בהרכב.

ריאל חושבת על ארסנל

ומה באשר ליריבה השנואה ממדריד? רונאלדיניו טען השבוע כי דייויד בקהאם הוא מתמודד רציני מאוד לתואר שחקן השנה בספרד. "דייויד הוא שחקן נהדר, אולי הטוב ביותר בספרד העונה. הוא שחקן מגוון מאוד", אמר הברזילאי. "הוא רץ, מתקל, מוסר יפה ומגביה מצוין. נראה כי הוא ממש התיישב בספרד".

ריאל מדריד עומלת להכשיר את רונאלדו לקראת המפגש בגביע האלופות נגד ארסנל ב-21 בפברואר, לאחר שהברזילאי נפצע באימון הקבוצה. ריאל עדיין לא מצליחה להתחבר, והדחה מליגת האלופות עשויה לזעזע את המועדון ברמות שעוד לא ידע בשנים האחרונות.

"2005 לא היתה שנה טובה לריאל", אמר השבוע גוטי. "ריאל זה מועדון שבנוי לזכות בתארים ולהצליח, מה שלא הלך לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully