וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבטת פתיחה

1.1.2006 / 15:44

כל מה שרציתם לדעת על פתיחת העונה בסבב המקצועני בטניס והקרבות בין פדרר, נדאל, דאבנפורט, קלייסטרס ושראפובה (כמובן)

שנת 2006 בסבב המקצועני לגברים, יוצאת לדרך בדוחא (קטאר), שנאי (הודו) ואדלייד (אוסטרליה). הנשים פותחות את העונה בשני טורנירים באוקלנד (ניו זילנד) וגולד קואסט (אוסטרליה). השבועיים הראשונים של העונה יהוו הכנה אינטנסיבית לטורניר הגראנד סלאם הראשון – אליפות אוסטרליה הפתוחה במלבורן, שתיפתח ב-16 לינואר. בשבוע השני של העונה, הגברים יתחרו בסידני ואוקלנד, בעוד הנשים בסידני, הובארט וקנברה.

כמה מהטניסאים הבכירים כבר הודיעו שידחו בכמה ימים את פתיחת השנה שלהם. מדובר ברפאל נדאל (פצוע בכף הרגל), אלוף אוסטרליה בשנה שעברה, מראט סאפין (פצוע בברך) ומריה שראפובה הפצועה בכתף. נדאל היה אמור להשתתף בטורניר שנאי, סאפין אמור היה לשחק בגביע הופמן (טורניר נבחרות משולב לגברים ונשים) ואילו שראפובה הייתה אמורה לשחק בגולד קואסט. סאפין סוחב פציעה עוד מהעונה שעברה, בה החמיץ את אליפות ארה"ב הפתוחה ואת גביע המאסטרס. עדיין לא ידוע אם יגיע להגן על תארו במלבורן.

למרות כל הפציעות, לא חסרות גם אטרקציות בשבוע הראשון של העונה. הגדולה שבהן תהיה הקאמבק של מרטינה הינגיס, שתתחרה לראשונה אחרי שלוש שנים (חוץ ממשחק בודד לפני כשנה בטורניר בתאילנד). הינגיס תשתתף בטורניר גולד קואסט, אוסטרליה.

הטניסאי הטוב בעולם, רוז'ה פדרר, יתחיל את העונה בדוחא, שם ינסה להגן על תארו מהעונה שעברה, אז ניצח בגמר את איבן ליוביצ'יץ'. פדרר זכה בשנה שעברה בשני טורניר גראנד סלאם ובסך הכל ב-11 טורנירים, בדיוק כמו רפאל נדאל, שקטף תואר גראנד סלאם ראשון ברולאן גארוס. השנה פדרר הולך על תואר רביעי ברציפות בווימבלדון ותואר שלישי ברציפות באליפות ארה"ב. המתחרים העיקריים של פדרר השנה, יהיו פחות או יותר אותם הטניסאים. נדאל, אנדי רודיק (הגיע לגמר טורניר ווימבלדון בעונה שעברה), לייטון יואיט, דויד נלבנדיאן, אנדרה אגאסי (כן, הוא ממשיך) ותגלית העונה שעברה, איבן ליוביצ'יץ'.

כמו פדרר, גם לינדזי דאבנפורט סיימה את העונה שעברה במקום הראשון בעולם אצל הנשים, אבל אין ספק שהטניסאית שנראתה בכושר הטוב ביותר בסיום אותה עונה הייתה קים קלייסטרס, שעשתה קאמבק מדהים. היא זכתה בתשעה תארים. אצל הנשים נראה קרבות צמרת בין דאבנפורט וקים קלייסטרס, בנוסף לזוכת גביע המאסטרס, אמילי מאורסמו, מריה שראפובה, מארי פירס (אחרי עונה חלומית בה הגיעה לגמרים ברולאן גארוס, אליפות ארה"ב וגביע המאסטרס), ז'סטין הנין-ארדן והאחיות ונוס וסרינה וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully