וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת במניות ארטסט

1.1.2006 / 10:22

מינסוטה מצהירה כי תיתן כל אחד "מלבד גארנט". הקליפרס דווקא לא מתלהבים לתת את מאגטי או את ליבינגסטון

רון ארטסט מבוקש יותר ויותר. הפורוורד של אינדיאנה, שכעת כבר ברור כי יעבור תוך מספר שבועות לקבוצה אחרת, נחשק על ידי מינסוטה. "ניתן כל אחד משחקנינו מלבד קווין גארנט", הצהירו הטימברוולבס. במינסוטה מנסים לפתות גם את השחקן עצמו, ושולחים מסרים כי בשל הנוכחות של קיי ג'י, ארטסט יקבל הזדמנות להגדיל את התפוקה האישית שלו.

מי שלא ממהרת לבצע טרייד היא הלוס אנג'לס קליפרס. הפייסרס רוצים את קורי מאגטי, אבל מאמן הקבוצה, מייק דאנליבי, והמנכ"ל אלג'ין ביילור לא מעוניינים לתת את הפורוורד, ולאו דווקא מחשש לבריאות הנפשית של ארטסט. "אנחנו שומרים על יציבות, בעיקר בבית", אמר דאנליבי, "מהלך כזה הוא בגדר הימור בגלל הפציעות. אנחנו רוצים לשמור על הסגל שלנו בריא".

גם דנבר עדיין במרדף אחרי הפורוורד הבעייתי, וכרמלו אנת'וני אף התקשר אליו ואמר לו כמה שהוא רוצה אותו לידו בנאגטס. בשיחות עם גולדן סטייט, אינדיאנה מדגישה שהיא רוצה את הסנטר הרוקי אייק דיוגו, אבל נראה כי הווריורס אינם ששים לוותר עליו.

חדשות נוספות מהליגה:

* ראפר אלסטון חזר להרכב יוסטון אחרי 19 משחקים בחוץ בגלל סדק ברגל. הוא קלע 9 נקודות ב-35 דקות.

* הג'נרל מנג'ר של בוסטון דני איינג' אומר כי הקבוצה צריכה לעבור שינויים, לאור חולשתה הגדולה בהגנה וחוסר היכולת של השחקנים לשתף פעולה ולשחק כיחידה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully