וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים רגילים ל-4-5-1"

31.12.2005 / 20:55

אחרי שדיבר על שבעה חלוצים, ירד טון קאנן מהמגרש עצבני עם 0:0 מול נצרת עילית. את הסיבות לתצוגה הוא תולה במנטליות: "הם עוד לא מאמינים בללכת קדימה"

כל השבוע דיברו על הקרב בין מוטי איוניר, נציג המאמנים הישראלים המקופחים, לטון קאנן, אבטיפוס מגוהץ ומצוחצח של סטאר-אינסטנט. המאמנים הבטיחו שמונה חלוצים ושבעה שערים, אבל בשורה התחתונה, את הכדורגל השאירו נצרת עלית ומכבי תל אביב בצד, כשסיימו את המשחק בתיקו 0:0 מאכזב.

העובדה כי איבד את מכבי אחרי שכבר כמעט ומונה למאמנה, החדירה מוטיבציה מיוחדת במוטי איוניר, שפתח בהרכב התקפי אבל הקבוצה שלו, שמתבססת יותר מדי על איתי שכטר הצעיר, לא איימה את השער הצהוב אפילו פעם אחת באופן משמעותי.

טון קאנן, במבחן הספורטיבי הראשון אחרי אינספור ראיונות וצילומים בתקשורת, הדיח את ג'ובאני רוסו מהסגל, פתח עם קשר אחורי אחד (מישאלוב) ושני חלוצים, אבל הקסם שלו לא עבד.

שתי הקבוצות לא תרדנה ליגה העונה, אבל בלי שיפור משמעותי ביכולת גם לא ממש תאיימנה על הצמרת. במקרה של איוניר, העניין הזה לא צפוי לעלות לו בג'וב.

מהלך המשחק

דקה 7: כדור עומק של ברקוביץ' הגיע לרועי דיין שהמשיך לרחבה, אבל הכדור הורחק.

דקה 15: הגבהה של שפונגין הגיע לרועי דיין, שנגח לא טוב ולחוץ.

דקה 36: איתי שכטר נשלח בודד מול שטראובר, אבל השוער הקדים את החלוץ הצעיר.

דקה 47: אורן זיתוני סובב כדור חופשי מ-18 מטרים, שראובר ליווה עם ידו את הכדור החוצה.

דקה 64: אבי נמני ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אבל פיספס את המסגרת.

דקה 84: כריסטיאנו גונזאלס מורחק בצהוב שני, אחרי נגיעת יד מכוונת.

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, עמי אזולאי, קובי נכטיילר, אייל בן-עמי, אורן זיתוני, ולדימיר קוקול (עוז ברנדוין, 88), שחר סימנטוב (חיים בנון, 46), גיז'רמו ישראלביץ', מיסלאב קרוגלאן (דה אוליביירה, 63), איתי שכטר.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזלס, אבי סטרול, ליאור ז'אן, אייל ברקוביץ' (יוג'ן טריקה, 73), משה מישאלוב, אבי נמני, ארז מסיקה, רועי דיין, ז'וזה דואטה (לירן כהן, 88).

"לא בטוח שהיה פה משחק כדורגל בכלל"

מאמן מכבי טון קאנן: "אני קצת מרוצה וגם לא. לא היה לנו מזל במסירה, ולא שיחקנו מספיק קדימה כמו שרציתי. שיחקנו עם שני חלוצים, אבל השחקנים רגילים למערך 4-5-1 וזה יקח זמן עד שהם יאמינו בללכת קדימה. השחקנים רגילים להישאר בעמדות שלהם, למרות שזה זה לא תרוץ למשחק".

כשנשאל האם הוא הולך למסיבת הסילבסטר של ארקדי גיידמק, התעצבן המאמן ומיהר לנטוש את עמדת הראיון.


מוטי איוניר: "אני וקאנן לא רבנו ואנחנו לא יריבים, לכן לא היתה סיבה שלא תהיה לחיצת יד. אני לא בטוח שמכבי שלטה במשחק, לא בטוח שהיה פה משחק כדורגל בכלל. ה-0:0 הגיע לשתי הקבוצות כי לא היה משחק מסודר, הנעת כדור או מצבים. אני לא מסתכל על מכבי, יש לה את האנשים שלה. השחקנים שלי איכזבו אותי כי הם השקיעו יותר מדי מאמץ בלהתגונן. כשהכדור היה אצלנו המשחק לא התפתח לשום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully