וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכאן בית"ר רק תשתפר"

31.12.2005 / 20:00

פרננדז ועזורי התגברו על הרכב חסר, ושיחקו כדורגל מלהיב בדרך ל-0:2 על מכבי פ"ת החלשה. לוזון: "אנחנו במלחמת עולם"

במשחקו השני כמאמן בית"ר ירושלים, הוכיח לואיס פרננדז כי התצוגה החלשה בהפסד למכבי חיפה היתה חד פעמית. אחרי מחנה אימונים בקיבוץ איילות, חזרו שחקני בית"ר נמרצים ועלו על מכבי פ"ת האומללה יש לומר, בכל פרמטר. ארקדי גיידמק יכול להתכונן בשקט למסיבת הסילבסטר.

למרות שסבלה מחסרונם של תומר בן יוסף, אלירן חודידה, ליאור אסולין ואיציק קורנפיין, הצליחה בית"ר לייצב הרכב עם דוד אמסלם כבלם, וגיא סולומון בין הקורות.

אחרי מחצית ראשונה בשליטה בית"רית העלה עמרי אפק את המארחים ליתרון (44) והקפיץ את פרננדז על הקוים. בדקה ה-66 יצחקי כבש את השני, אחרי שאוהד כהן הציל את פ"ת מתבוסה גדולה הרבה יותר.

בית"ר נראתה טוב מאוד והוכיחה לאוהדיה שגם אם השנה הזו אבודה, בטדי מכינים את היסודות לעונה הבאה. ופ"ת? היא ממשיכה להידרדר ולשבור שיאים. התיקו של בני סכנין מציב את שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות.

מהלך המשחק

דקה 4: מליקסון חדר יפה לרחבה ומסר בעקב ליצחקי, שבעט לרשת החיצונית.

דקה 6: טועמה הוביל כדור ומצא את סרסור מול גיא סולומון, שהדף מצוין. טועמה בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 15: טוטואנה פרץ בימין והוריד אחורה למליקסון שבעט שטוח, אבל כהן הדף טוב.

דקה 17: טוטואנה הגיע לכדור גובה ונגח דרך הדשא, אבל אוהד כהן הדף מצוין.

דקה 19: קרן. יצחקי בועט מספרת יפה אבל אוהד כהן במקום.

דקה 44: גול! טוטואנה בעט כדור מ-20 מטר, ואוהד כהן הדף למרכז הרחבה. אפק היה שם בשביל לנגוח את הריבאונד מעל ידיו של כהן, 0:1 בית"ר.

דקה 52: עירבוביה ברחבת מכבי פ"ת, בסיומה טועמה בעט את הכדור מעל השער.

דקה 64: יצחקי קיבל כדור על קו ה-16, בעט טוב וכהן הדף.

דקה 66: גול! טוטואנה קיבל כדור ברחבה מאפק ובעט מקרוב. כהן הדף, ויצחקי היה על הריבאונד, 0:2 בית"ר.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: גיא סלומון, תומר חליבה, יואב זיו, דוד אמסלם, אלירן דנין, עמרי אפק (קאפיץ' 71), מאור מליקסון, מזואה אנסומבו, אופיר עזו (ברוכיאן 50), ברק יצחקי, ג'ף טוטואנה

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, שי בנאי, מראד מגמאדוב, קובי גנון, רוביל סרסור, אוגנין לאקיץ', אסי משיח (קלדיירה 52), סלים טועמה (אדרי 46), סטניסלאב דוברובין, עומר גולן

גיא לוזון: אנחנו במלחמת עולם (ספורט 5)

גיא עזורי, עוזרו של לואיס פרננדז, אמר בסיום המשחק: "זה היה קצת מפחיד כי שינינו את כל ההגנה. נראנו כמו קבוצה נחושה ושיחקנו כדורגל כמו שאנחנו רוצים לראות בבית"ר. אני בטוח שמכאן בית"ר רק תשתפר".

"הגזימו בביקורת על פרננדז אחרי המשחק הראשון. נגד מכבי חיפה אפשר להראות רע. מגיע לבנאדם בשיעור קומה כזה קצת יותר זמן", הוסיף המאמן הישראלי והתייחס גם ליכולת לתקשר עם הצרפתי.

"הכדורגל זה שפה בינלאומית. כדורגל זה משחק פשוט, זה מה שפרננדז אמר לשחקנים לפני המשחק", גילה עזורי את סוד ההצלחה, "היום בית"ר התחילה לשחק בכיוון הנכון, עדיין לא שיחקנו משחק גדול אבל ראינו בית"ר ירושלים שאנחנו רוצים לראות". הוא הוסיף.

בצד של פ"ת היו מאוד לא מרוצים. "זאת תצוגה מזעזעת", הודה גיא לוזון בסיום, "כל מה שאפיין אותנו בשנים האחרונות נעלם היום. היינו נאיבים. הפסדנו בצדק והתוצאה עוד היתה צריכה להיות גבוהה יותר. יש לנו לצערי מלחמת עולם", הוסיף לוזון שנראה מדוכא ומופתע מתמיד.

"אנחנו לא רגילים למצב הזה, אבל רק אנחנו אשמים", המשיך המאמן המפסיד בכנות, "אנחנו צריכים להתחיל לעבוד קשה ולחזור לדברים שהביאו אותנו לאן שהביאו אותנו". כשנשאל לגבי ההשפעה של המשחקים באירופה על היכולת בליגה, לוזון נמנע מלהשתמש בתירוצים: "מה שהיה היה באירופה. יש לנו זיכרון מר מהעונה הזאת. אסור לנו להיראות כמו שאנחנו נראים בטח לאור המצב שלנו בטבלה". על התפטרות אפשרית, לוזון לא רוצה לדבר. "אני לא שפן", הוא אומר ומסביר: "אבל בטח עכשיו בתקופה קשה זה לא הזמן לברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully