וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מתפרע, דיימון סטודמאייר גמר את העונה

דן לזר

31.12.2005 / 13:48

בריאנט הורחק לשני משחקים לאחר ששלח מרפק לפנים של מייק מילר, וגם כמעט הלך מכות עם אודום. אוניל: "אני לא כועס על ארטסט"

קובי בריאנט ספג אמש מן הליגה הרחקה לשני משחקים (מול יוטה, בבית ובחוץ) עקב עבירה בלתי ספורטיבית שביצע על מייק מילר, במשחק ההפסד הביתי של הלייקרס מול ממפיס השבוע.

הכל החל ברבע השלישי של המשחק, כאשר בריאנט ספג ממילר פגיעה מעל עין שמאל, ונאלץ לצאת על מנת לקבל טיפול. קובי חזר למשחק, קלע 3 שלשות רצופות והחזיר למילר בומבה עם המרפק לפנים, בזמן שזה היה בלי הכדור ונע לכיוון הסל. השופט קבע כי מדובר היה בעבירה בלתי ספורטיבית, וכאמור - הנהלת הליגה החמירה אמש את העונש והרחיקה את מספר 8 לשני משחקי הליגה הקרובים, ללא שכר. למרות הערעור של השחקן, הוא צפוי לצפות בקבוצתו מהצד.

אך בזאת לא תמו הבעיות של הכוכב הגדול. דומה כי מערכת היחסים העכורה בינן לבין שאר הלייקרס (ואיתם כל שאר העולם) נמשכת, ואל שאקיל אוניל, קארל מאלון גארי פייטון, ריי אלן, צ'אקי אטקינס ועוד כמה, הקורבן החדש הוא למאר אודום.

כבר זמן מה ידוע שקובי ואודום אינם מדברים ביניהם, אך עד השבוע הדברים לא הגיעו לכדי פיצוץ. בערב שני האחרון קובי זעם על אודום בטענה שזה פגע במכוון במהלך פיק אנד רול אשר אמור היה להסתיים בזריקת שלוש של קובי, רדף אחריו ונעצר רק על ידי אנשי האבטחה. הוא לא הפסיק להשתולל ושבר בדרך מנורות ומסך טלוויזיה השייכים ללייקרס. העימות בין השניים נמשך ברמה המילולית מאוחר יותר בחדר ההלבשה והסתיים בישיבה רחוקה ככל הניתן במטוס בדרך חזרה ללוס אנג'לס, כאשר כל אנשי האבטחה והקבוצה יושבים ביניהם, על מנת למנוע כל מגע אפשרי. לאחרונה אמרו הלייקרס שהם לא מתכוונים להעביר את אודום בטרייד, כשהשמועות מדברות על נסיעה לאינדיאנה בעבור רון ארטסט, אבל קשה להאמין שלא יחפשו לו בית אחר לאור ההתרחשויות האחרונות.

"בכלל לא היינו קרובים ללכת מכות", התעקש אודום. "פשוט לא הסכמנו לגבי מה שקרה באותו מהלך, זה הכל. דיברנו על זה באוטובוס ובמטוס, וסגרנו את הסיפור".

אוניל לא כועס, רק לא רוצה את ארטסט יותר בקבוצה שלו

אינדיאנה מתקשה להתאושש מאז פרשת רון ארטסט (שכנראה התחילה אי שם בלידתו), אבל ג'רמיין אוניל מתעקש שהקבוצה כבר עברה הלאה. "הוא לא מתאמן איתנו ואנחנו לא רואים אותו בכלל. אנחנו כבר לא מודאגים מזה", אמר בראיון ל-ESPN.com. "אני מקווה בשביל ארטסט שתהיה לו קבוצה חדשה, אבל אני סומך על דוני וולש, שהוא איש המקצוע הכי טוב בספורט, שיידע לעשות את הדבר הנכון ולבצע את העסקה הטובה ביותר".

"אני מחבב את רון כבנאדם, ואני לא כועס עליו", הפתיע אוניל, "אבל הקבוצה כולה הצביעה פה אחד שהיא לא רוצה אותו יותר. אני תומך בחבריי לקבוצה ואין דרך חזרה. שוחחתי איתו רק פעם אחד מאז שהוא ביקש טרייד, אבל לא דיברנו רק על דברים מקצועיים, אלא ניסיתי להבין מה מפריע לו". מה שאוניל כנראה עדיין לא קלט, זה שכדי להבין מה מפריע לארטסט צריך להעסיק נבחרת של פסיכולוגים ופסיכיאטרים.

"הבעיה עם ארטסט היא שיש לו כל מיני בעיות שהוא לא מטפל בהן ולא מספר לאף אחד, ואז הוא נהיה מתוסכל ואומר דברים שהוא מתחרט עליהם. אני לא יודע אם הוא באמת רצה לעזוב או שהוא פשוט נלחץ ממשהו או הגזים בתגובה שלו. אני לא חושב שהוא קלט את העוצמה של התגובה לדברים שלו, לא בקבוצה, לא במועדון ולא בעיר כולה, בייחוד בהתחשב באיך שכולם תמכו בו".

"אני לא מתחרט על התמיכה שלי בו, אני בחור נאמן לקבוצה שלי"

ומה לגבי העתיד של הפייסרס? היכן הם עומדים עכשיו? "אני מרגיש שאנחנו עדיין יכולים לזכות באליפות", יורה אוניל. "אני יודע ששאר העולם לא מסכים איתי, אבל ההגנה שלנו תיתן לנו הזדמנות לניצחון בכל משחק ומשחק. אנשים שוכחים מה עשינו בעונה שעברה מבלי שהייתה לנו בכלל קבוצה. אנחנו רוצים להוכיח שאיש ביכולתנו לעשות זאת שוב".

דיימון סטודמאייר גמר את העונה

הרכז הפותח של הממפיס גריזליס נכנס הלילה לסל במשחק מול קבצתו לשעבר, פורטלנד, ופתאום הרגיש משהו בגיד רגל ימין שלו. בלי שום סיבה נראית לעין הוא קרס, נאנק מכאבים והוריד מהפרקט על אלונקה. הרופאים אומרים כי יצטרך לעבור ניתוח ולא יחזור עוד העונה.

הייתי פנוי לליי אפ, אבל פתאום הרגשתי כאילו שצלף ירה בי מאחור", תיאר מייטי מאוס את שאירע. "מעולם לא הרגשתי דבר כזה. בכיתי לפני המשחק מהתרגשות, ואחרי המשחק בכיתי מכאבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully