וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מתאוששת, בני יהודה לא

30.12.2005 / 17:30

שערים של שי הולצמן ואביידה העניקו למ.ס אשדוד ניצחון חשוב על בני יהודה 0:2, וגם ניצן שירזי מודה: "כרגע זה נראה רע מאוד"

מי זוכר היום שלפני כמה שבועות עוד שיחקה בני יהודה במשחק העונה מול מכבי חיפה? הקבוצה שהפסידה היום (שישי) באשדוד נראית רחוקה מאוד מהקבוצה האטרקטיבית של בני יהודה שפתחה את העונה. ניצן שירזי צריך להיות מודאג מהיכול של שחקניו, שנראים חסרי מוטיבציה לאחר שאיבדו את המקום בצמרת. עם שבעה משחקים ללא ניצחון, כדאי שבני יהודה תסתכל על הטבלה ותבין שבקצב הזה היא מתקרבת יותר לתחתית מאשר לאירופה. שחקניה נראו כבויים ולא הפריעו לאשדודים להניע כדור במחצית השנייה, כשהתוצאה כבר הייתה 0:2.

מנגד באשדוד יכולים להתחיל קצת להירגע אחרי הניצחון. הקבוצה כנראה יוצאת לדרך חדשה, וצירופו של בלסינג קאקו לקישור האשדודי נתן תוספת כוח משמעותית לקבוצה. יחד עם חאבי גונזאלס הספרדי שבדרכו למועדון, נראה שבאשדוד יכולים להתחיל להתרגל לכדורגל חיובי. עתיד יגיד אם זה יספיק מול קבוצות מעט יותר נחושות מבני יהודה.

דקה 2: סמי אג'יי יצא לא טוב ושמט כדור, אבל הבעיטה של אסי בלדוט מזווית קשה יצאה לחוץ.

דקה 8: גול! אדיר טובול חילץ כדור מראובן עובד באגף שמאל, שלח כדור לפינה הקצרה ושי הולצמן, בסיומת נפלאה, הקדים את ההגנה ו-וינסנט אניימה - 0:1 לאשדוד.

דקה 18: דוד רביבו ניצל טעות של אזולאי ובעט מ-20 מטר, אבל אניימה היה במקום.

דקה 25: כדור ענק שהכניס דוד רביבו מצא את הולצמן מול אניימה. החלוץ הקפיץ גבוה מדי, לרשת החיצונית.

דקה 42: התקפה מצוינת של אשדוד, הולצמן העביר לקאקו, שבעט כדור חד סמוך לקורה.

דקה 45: גול! תעתיק כמעט מושלם לשער הראשון, הפעם מהצד השני. אלמושנינו חטף כדור מבדש באגף ימין, שלח לרחבה ועמנואל אביידה נעץ את הכדור ברשת - 0:2.

דקה 52: בני יהודה פתחה חזק את המחצית השנייה ונראת מעט נמרצת יותר, אך זה נגמר מהר מאוד. ראובן עובד בעט חזק מעשרה מטרים, אג'יי הדף לקרן. בדש נגח לאחר דקה, אך שוב השוער קלט בקלות.

דקה 70: חילופי מסירות מהירות, ועוד התקפה יפה של אשדוד הסתיימה בנגיחה של אוחיון החוצה.

מ.ס. אשדוד: אג'יי, אלקריף, אלמושנינו, זוהר, טובול, קאקו (שריקי), אופיר, רביבו, אביידה (פרץ), עזרן, הולצמן

בני יהודה: אניימה, אברבאנל, אזולאי, אלול, גפני, לוקמן (דג'אני), קובאצ'ביץ', בטורינה, עובד (אלי ביטון), בלדוט, בדש.

תגובות

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, אמר בסוף המשחק: "אנחנו לא טובים כבר הרבה זמן. הבעיה היא ששיחקנו משחק נרפה. אשדוד הניעו כדור לאורך כל המחצית השנייה בלי קושי, ואנחנו לא הפרענו להם למרות שפיגרנו. חייבים להחזיר את השמחה למשחק שלנו, ולהבין שבלי ניצחונות לא נצא מהתקופה הזאת. אני מודה, כרגע זה נראה רע מאוד".

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד: "זה ניצחון חשוב, שיכול לתת לנו הרבה ביטחון ואמונה להמשך. יכולנו לנצח בתוצאה אפילו גבוהה יותר. בלסינג קאקו נותן לנו הרבה שקט וסדר בקישור. אני מאמין שבהמשך אנחנו נוכל לשחק אפילו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully