וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: צריך איזון בין קובי לקבוצה

29.12.2005 / 15:09

מאמן הלייקרס סבור שקבוצתו צריכה למצוא את השילוב הנכון בין הכוכב לשאר השחקנים, ונזכר בבולס. עוד צרה לנאגטס: קמבי שבר אצבע

אחרי שני הפסדי חוץ רצופים שבאו אחרי משחקים צמודים, עולות הרבה שאלות בלייקרס לגבי האיזון בין הכוכב קובי בריאנט לבין שאר השחקנים בקבוצה. המאמן פיל ג'קסון סיפק תשובה אחת לנושא. "אני חושב שהכנסנו כדורים פנימה בקטעים רבים במשך השנה, והיה איזון טוב בין השחקנים שמפנים את השטח לבין הביטחון של קובי בחבריו", אמר ג'קסון, "אני לא מאוכזב מהנקודה הזו, אבל בכל זאת היו כמה הזדמנויות שיכולנו לנצל ופספסנו לזהות אותן כקבוצה".

ג'קסון מתלונן על חברי הקבוצה שדוחפים את הכדור לקובי, למרות השמירה הכפולה עליו. "וושינגטון עשתה על קובי דאבל טים בכל התקפה. שאר השחקנים היו חייבים להבין שיש להם יתרון של שלושה על ארבעה, זה כדורסל". כדי להמחיש את הסוגיה חזר ג'קסון לאליפות ב-1993 עם שיקגו: "ידענו שיעשו דאבל טים על מייקל ג'ורדן, ולכן העברנו את הכדור לג'ון פקסון".

עוד בלייקרס: ג'קסון ביקש מלמאר אודום, שהחמיץ שלשה מכריעה מול מיאמי, להתחיל לחשוב פעמיים לפני זריקות מטווח רחוק. "עדיף שתחדור לסל אם זו לא זריקה שאתה בטוח לגביה", המליץ בנימוס המאמן.

קמבי יעבור ניתוח

הסנטר של דנבר נאגטס ייעדר זמן ממושך מהמגרשים, לאחר שנפצע בזרת ברגלו הימנית שלו. פציעה מסוג זה דורשת ניתוח, שעלול להשבית את השחקן לזמן ממושך.

לקמבי ממוצעים של 16.3 נקודות ו-12.9 ריבאונדים למשחק, והוא מדורג שני בליגה בחסימות עם 3.12 למשחק. הפציעה שלו מצטרפת לרשימה ארוכה של פצועים בנאגטס: הפאוור פורוורד ננה גמר את העונה בעקבות פציעה בברך, קניון מרטין החמיץ עשרה משחקים בעקבות מכה חזקה בברך, ארל בויקינס החמיץ לאחרונה שישה משחקים לאחר שמתח את השריר, וגרג באקנר החמיץ שלושה בעקבות מתיחה במפשעה. המאזן של הנאגטס עד עתה הוא 15:14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully