וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן נגד פרננדז

שחר פרנהיימר

31.12.2005 / 14:09

שבת מעניינת בליגת העל. בכורה להולנדי במכבי ת"א מול נצרת עילית, בזמן שהצרפתי ובית"ר צריכים ניצחון על הלוזונים. כפ"ס מארחת את נתניה והפועל פ"ת את סכנין. שישי: אשדוד - בני יהודה 0:2

מ.ס אשדוד - בני יהודה 0:2

מי זוכר היום שלפני כמה שבועות עוד שיחקה בני יהודה במשחק העונה מול מכבי חיפה? הקבוצה שהפסידה היום (שישי) באשדוד נראית רחוקה מאוד מהקבוצה האטרקטיבית של בני יהודה שפתחה את העונה. ניצן שירזי צריך להיות מודאג מהיכול של שחקניו, שנראים חסרי מוטיבציה לאחר שאיבדו את המקום בצמרת. עם שבעה משחקים ללא ניצחון, כדאי שבני יהודה תסתכל על הטבלה ותבין שבקצב הזה היא מתקרבת יותר לתחתית מאשר לאירופה. שחקניה נראו כבויים ולא הפריעו לאשדודים להניע כדור במחצית השנייה, כשהתוצאה כבר הייתה 0:2.

מנגד באשדוד יכולים להתחיל קצת להירגע אחרי הניצחון. הקבוצה כנראה יוצאת לדרך חדשה, וצירופו של בלסינג קאקו לקישור האשדודי נתן תוספת כוח משמעותית לקבוצה. יחד עם חאבי גונזאלס הספרדי שבדרכו למועדון, נראה שבאשדוד יכולים להתחיל להתרגל לכדורגל חיובי. עתיד יגיד אם זה יספיק מול קבוצות מעט יותר נחושות מבני יהודה.

הפועל כפ"ס - מכבי נתניה (שבת 17:00, מנשה משיח)

מספרים: בסיבוב הראשון ניצחה נתניה 2:3; מלך השערים של כפ"ס, ראיוביץ', כבש 2 שערים בלבד.

בשורה אחת: בנתניה לא ממש יודעים מה קורה. יאמר רוצה לרכוש אבל עדיין לא חתם על חוזה. מסודי, המצטיין עד עכשיו, רוצה לעזוב לחיפה והקהל מפעיל לחץ. על רקע כל זה, נתניה תנסה להשיג ניצחון.

מן העיתונות: "בהחלט יתכן כי אחרי המונדיאל דניאל יזדקק לבקנבאואר והוא יקפוץ לבקר בנתניה" (מוטל'ה שפיגלר כבר שומר מקום לחברו מימי קוסמוס, כדי לתפוס עוד תמונה בעיתון)

הימור: אולי ההזדמנות האחרונה של כפ"ס, אבל נתניה יותר טובה. X2

הפועל פ"ת - בני סכנין (שבת 17:00, לירן ליאני)

מורחקים: סלאח חסארמה ואחמד קאסום (צהובים), נידאל חוג'יראת ושאדי זבידאת (פצועים)

מספרים: הפועל פ"ת וסכנין כבשו 13 שערים כל אחת; בסיבוב הראשון ניצחה פ"ת 0:2; סכנין עדיין ללא הפסד בסיבוב השלישי.

בשורה אחת: שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות, ועם כל ניצחון מפתיעות אותנו ואת עצמן. ניצחון של סכנין יוציא אותה מעל הקו האדום, וסביר להניח שלופא כרגיל יבוא לשחק פתוח. צפו להרבה שערים.

מן העיתונות: "גנאים, היו"ר שלי, מוכן להיות במטע הזיתים 24 שעות למען הקבוצה. פטריוט אמיתי" (לופא קדוש מסביר מה היא הרוח של סכנין)

הימור: הכל פתוח. משולש

בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת (שבת 19:05, משה בוחבוט)

מורחקים: עידן מליחי, תומר בן יוסף, אלירן חודידה, ליאור אסולין (אדומים)

מספרים: בית"ר כובשת פי שניים בחוץ; במשחק הראשון בין השתיים ניצחה בית"ר 1:2; מכבי פ"ת ניצחה העונה 3 משחקים בלבד.

בשורה אחת: אחרי הפאדיחה בחיפה, פרננדז לא יוכל לצאת מטדי עם פחות מניצחון, במיוחד אחרי מחנה האימונים המתוקשר באיילות. הבעיה היא שאין לו בלמים בשביל לעמוד במשימה.

מן העיתונות: "יותר לא אזכיר את השם קאנן. אני הגבתי לגביו רק בגלל שהוא פגע בכבוד שלי והכבוד הוא הדבר החשוב ביותר בשבילי, אבל מעתה והלאה שמו לא יוזכר" (פרננדז מצהיר על הפסקת אש)

הימור: הצרפתי מחכה לקפוץ על הקוים מול הקהל הביתי. השאלה אם השחקנים שלו יתנו לו את ההזדמנות לכך. 1X

נצרת עילית - מכבי ת"א (שבת 19:05, אסף קינן)

פצועים: אבי יחיאל

מורחקים: אלירן אלקיים (צהובים), תמיר כהן (צהובים), ג'ובאני רוסו בספק

מספרים: המשחק הקודם בין השתיים הסתיים ב-0:0; חוץ ממכבי פ"ת וכפ"ס, כל קבוצות ליגות העל כבשו יותר ממכבי ת"א; הפעם האחרונה בה מכבי השיגה 2 ניצחונות רצופים היתה במחזור השישי; שתי הקבוצות עם 20 נקודות.

בשורה אחת: טון קאנן נגד מוטי איוניר. צריך יותר מזה?

מן העיתונות: "אלי דריקס לא אדם ישר. הוא לא יודע מה הוא עושה" (בלסינג קאקו פותח פה על המנכ"ל שלו אחרי שנזרק מהמועדון. מזכיר לכם שחקן בשם פנטסיל?)

הימור: איוניר ירעיל את השחקנים שלו, זה יספיק לו לפחות לתיקו. X 1

הפועל ת"א - מכבי חיפה (ראשון 20:50, איתן תבריזי)

מספרים: במשחק הראשון ניצחה חיפה 0:1; בעונה שעברה הפסידה הפועל לחיפה בכל שלושת המשחקים; הפועל ספגה העונה בבית רק 5 שערים, חיפה מבקיעה בחוץ כמעט את אותו המספר שהיא כובשת בבית

בשורה אחת: בימים כתיקונם משחק כזה היה עושה הרבה יותר רעש, אבל זו הליגה שלנו לעת עתה - 13 נקודות הפרש במשחק העונה. יניב קטן יערוך את משחקו האחרון בחיפה לפני שימריא ללונדון. האם הפסד להפועל ואיבודו של קטן ביום אחד יערערו את היציבות של האלופה?

הימור: הפועל בבלומפילד לא מאבדת נקודות, אנחנו הולכים עם הליגה. 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully