וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל רוצה לחזור לטופ

29.12.2005 / 19:36

סיסיניו חתם והוצג, קאפלו דורש 100 מיליון דולר לרכש (ויירה, איברהימוביץ', אדריאנו וסטיבי ג'י), די סטפאנו עבר ניתוח מעקפים

המגן הברזילאי סיסיניו עבר היום (חמישי) את הבדיקות הרפואיות, והוצג כשחקן ריאל מדריד. השחקן בן ה-25 יתחיל ביום ראשון חוזה בן חמש שנים, לאחר שנרכש מאלופת העולם, סאו פאולו, תמורת 4 מיליון יורו.

"אני אתן את כל כולי", אמר המגן, שיפגוש היום באימון את חבריו החדשים. "המאמן הוא שיחליט מי ישחק, אני אעשה את עבודתי על המגרש". סיסיניו יהיה הברזילאי החמישי בריאל, אחרי רוברטו קרלוס, רונאלדו, רוביניו וחוליו באפטיסטה.

התנאי של קאפלו

פאביו קאפלו ממשיך להנות מהחיזורים אחריו, כשהמאהבות הלוהטות מכולן הן מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. מאמן יובנטוס, שכבר אימן בעבר בריאל מדריד ואף זכה באליפות, מוכן לחזור לסנטיאגו בירנבאו אם תענה דרישתו הסולידית: 100 מיליון יורו לרכש.

בראש רשימת הקניות: פטריק ויירה וזלטאן איברהימוביץ', שחקניו ביובנטוס, אדריאנו מאינטר וסטיבן ג'רארד, קפטן ליברפול. נשיא ריאל, פלורנטינו פרז, הוא שבע אכזבות בכל הקשור בגלקטיקוס. אבל רצונו בהגעה של המאמן האיטלקי עשויה לגרום לו לפתוח, שוב, את הארנק. יהיה מעניין.

די סטפאנו נותח (אוריאל דסקל וטביב זליקוביץ', הארץ)

אלפרדו די סטפאנו בן ה-79, נשיא הכבוד ושחקן העבר של ריאל מדריד, עבר אתמול (רביעי) בהצלחה ניתוח מעקפים מרובע בן חמש שעות בבית החולים "לה פה" בוולנסיה. מצבו מוגדר יציב.

"הוא מאושפז כרגע במחלקה להתאוששות תחת מכשירי הנשמה ורופאים צמודים", אמר מנהל המחלקה לניתוחי לב בבית החולים, פרופסור אסטאסיו מונטרו, "הניתוח עבר באופן תקין לחלוטין. הלב שלו התנהג באופן נורמלי לאדם בגילו. הוא לא יעבור בדיקה נוספת עד סוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully